Wachten op NOD, wie nog meer?

Oooh spannend!!!! Nog even geduld tot het streepje donkerder wordt!
Trouwens, dit is toch wel echt het gezellige groepje op het forum! Hier reageren mensen op elkaar en geven niet alleen hun eigen verhaal. Ik kom hier steeds weer even kijken, andere topics zijn echt niet zo actief met reageren!

Bedankt allemaal! Ben het met B V eens! Jullie reageren gewoon super leuk! Dat is op het Viva forum wel anders! Super lief dat jullie zo reageren! Ik gooi er gewoon morgenochtend nog een testje tegenaan. Heb er nu nog 5 dus genoeg in ieder geval haha!

Hi dames, 
Ik sluit me aan bij de vorige reacties. Dit is de eerste keer dat ik op een forum actief ben en het gaat er erg gezellig aan toe hier! Succes allemaal met wachten, klussen, wachten en wachten en testen.

@mamad Wat spannend! Ik duim mee voor een heeeeeel donker streepje voor je over enkele dagen! Je NOD is de 25e toch? Wauw dan kan die test van etos al vroeg zeg.. Ik heb wel sensitesten liggen maar die kunnen 4 dagen tevoren. Wij zijn ook bezig voor ons tweede kindje. HOe oud is jouw eerste kindje?

@Rvis wat tof dat je van alles voelt. Zo spannend. Haha ik moest drie keer lezen je verhaardag ;-) mijn verjaardag is de 22e maar dan durf ik nog geen early test te doen (26e nod). Pfff zo spannend!

Wat leuk BV dat je nog langskomt hier! Hoeveel weken ben je nu zwanger? 
Hoe gaat het met jou @waitingfornrtwo? 
Ik wil niet weer klagen hoor, maar ik ben me toch een moe vandaag. En ik heb voor het eerst een hele lekkere cake laten staan. Ik kon hem gewoon echt niet op. Laatste week wachten vind ik toch wel erg lastig, vooral met alle symptomen die bij mij spelen. Nu maar even ontspannen op bes met de Linda en dan heel snel slapen. Morgen weer even mezelf goed in de gaten houden 

Terug
Bovenaan