Wachten op NOD, wie nog meer?

@beautygirl ja snap ik, met al diesymptomen verwacht je wel dat ee iets gebeurd he!nog een weekje wachten?

Hier geen enkel symptoom dus ik ben benieuwd de komende dagen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik in de paar dagen voor nod heel erg dat alle geuren zo extreem binnen kwamen dus ik hoop dat het volgende week ook zo is.

ja de nieuwe Linda is er weer he, genieten ! Hou ons op de hoogte hoe het met je gaat, spannend !

@Laindey ik heb mijn ovulatie op dag 15 gehad.. Dus was precies 10 dagen na mn eisprong. Bij mijn zoontje had ik mn ovulatie op dag 21 en op dag 32 al een vrij dikke streep.. Maak me dus best zorgen. Mijn vriend zegt elke zwangerschap is anders, je hebt nu ook kwaaltjes die je niet had bij onze zoon.. Maarja ik blijf het eng vinden. januari 2016 had ik 5 dagen lang alleen maar lichte streepjes en dat werd een mk. 
@Beautygirl Mijn vorige cyclus was 31 dagen.
@Waitingfornrtwo Mijn zoontje is nu 13 maanden! ? Ik had vanochtend vroeg ook met Kruidvat een licht streepje.. Maar wat ik zei bij mn zoontje had ik op dag 11 een hele duidelijke.. dus ben bang. Hoe oud is jouw zoon/dochter?      

@mamad wat fijn dat je in ieder geval weer een licht streepje had. Probeer het wat tijd te geven hoe lastig en spannend ook :)
Heb zelf een vraagje en hoop dat jullie een idee hebben? 

Ik zit nu op cyclusdag 40 en heb nu een weekje gespannen borsten maar wil het zeker niet pijnlijk noemen. Verder heb ik op duizeligheid na helemaal geen klachten. Dit is mijn tweede cyclus (eerste na 15 jaar pil was 38 dagen). Nu had ik gistermiddag met afvegen opeens best wel veel afscheiding en ook lichtbruin van kleur (nice details :)). Gisteravond niet meer gehad en vanmorgen vroeg ook weer een klein beetje lichtbruin. Ik voel nog niks aankomen qua ongesteldheid maar voel me dus ook niet zwanger (ben niet misselijk en mijn borsten zijn alleen gespannen niet pijnlijk). Iemand enig idee waar dit op kan duiden? Beginnende ongesteldheid of iets anders? 

@Daniëlle Q-M; dat weet ik helaas niet.. Uitgaande van weer 38 dagen cyclus zou het 4 januari zijn geweest volgens de app maar aangezien het nog maar mijn tweede cyclus is na 15 jaar pil heb ik niet echt een idee.. 

@beautygirl: ik ben nu 9 weken en 5 dagen zwanger (ongeveer). Aankomende woensdag de termijnecho dus dan weten ze de uitgerekende datum beter. Nergens last van maar wel al een dikke buik! Vandaag vroeg iemand in de winkel (vage bekende) hoever ik al was ? kon niet geloven dat het pas 9 weken was 

@mamad: jeejjj een nieuw streepje! Wat goed! Ik hoop dat her zo blijft! ?
@x-marina; zijn meerdere die dit hadden, en het kan idd zoals Daniëlle zegt een innestelingsbloeding zijn. Succes! Hopelijk is het raak!
@beautygirl: nog heeeeeel even! De NOD komt in de buurt! ?
Ik hen gisteravond een ongelukje met het paard gehad. In ZH opgenomen, heel veel foto’s gemaakt en aan de morfine. Lig nu thuis met gebroken en gekneusde ribben, zorgend maken of dit alles kwaad kan voor een eventuele zwangerschap. Ik heb het wel gemeld in het ZH, maar ze deden er weinig mee helaas. Ik durf het niet te zeggen, maar ik denk eigenlijk dat ik hoop op een menstruatie ipv een zwangerschap ?

@Myrage; wat heftig joh, je zult wel veel pijn hebben.. sterkte!

Mocht dit een innestelingsbloeding zijn, wanneer kan ik dan testen? 

Terug
Bovenaan