Wachten op NOD, wie nog meer?

Mamad voorzichtig gefeliciteerd :).
Ik sluit me bij B V aan, dit is het gezelligste groepje op het forum?. Wauw BV wat gaat dat snel zeg, ik zit pas op de 6 weken??. Wachtende op de eerste echo, daarna zal ik hopelijk wat meer gerust zijn.
Rvis, dat zou nou een echt een supercadeautje zijn zeg
succes meiden

Meiden ik zit mezelf helemaal gek te maken. Heb nog een test gedaan, vraag me niet waarom. Dit streepje was lichter en nauwelijks zichtbaar. Ik wou dat ik helemaal nog niet had getest nu! Want als ik ongesteld wordt donderdag voelt het als een mk, terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is. Baal van mezelf. 

Thnx meiden! Komt goed! ;)

@x-marina: als ik t goed begrijp ben je nu 2 dgn later dan vorige cyclus? Altijd lastig als die cycli misschien nog niet goed op gang is. Ik had een bloeding beginnend op 11 januari (precies een wk na verwachte ovulatie), en mijn verwachte NOD is op 23 januari. Dus als jouw bloeding gister was, zou ik zeker nog een week wachten om teleurstelling te voorkomen. Maar heel zeker weten doe ik het niet. Hoop dat je er iets aan hebt...

@mamad: wellicht was het Hcg hormoon bij laatste test iets minder omdat je het niet met ochtendurine hebt getest. En dat maakt tegenwoordig niet meer uit, maar wellicht wel als je zo pril zwanger bent. Houd moed! Xx

@Myrage; thnx voor je reactie.. ik heb gewoon geen idee van mn cyclus dus is inderdaad lastig. Ik ga proberen tot minimaal na het weekend te wachten dan zit ik op dag 43 ..
@Mamad; spannend hoor, misschien kan je beter morgenochtend het een keer proberen met een digitale test die zeggen gewoon zwanger / niet zwanger wel zo overzichtelijk.. kan me alleen voorstellen dat het nog voor je gevoel lang duurt tot morgenochtend :) 

@dns: oooh eerste echo...spannend!! Maar ik kan je vertellen dat wachten op je tweede echo net zo spannend is hoor!!! Tijd gaat inderdaad snel! Zal blij zijn als ik het de hele familie kan vertellen. Nu weten alleen onze ouders en zussen het

Terug
Bovenaan