Wachten op NOD, wie nog meer?

@ Renate. 
Ik zou zelf er dan voor kiezen om maandag ochtend weer te testen, dan weet je zeker dat je lang genoeg gewacht hebt. Hopelijk is het raak! 

Marion, anders gewoon even bellen om bloed te prikken? HcG? Kan me voorstellen dat de spanning niet meer te houden is!!

Ik ga afwachten inderdaad.. Wss word ik dit weekend ongesteld.. Maar hopelijk een leuke verrassing! ?

Spannend dames, Marion misschien is je ei laat geweest of een langzame/late innesteling.
Jammer Renate nou maar hopen dat je alsnog verrast word.
Ik heb vanochtend nog een kv testje gewaagt maar helaas witter dan wit. Heb ook totaal geen symptomen behalve pijn in mijn borsten maar dat heb ik dus ook als mijn menstruatie komt. Ik ben in ieder geval niet meer zo verzekerd dat het raak is, we wachten het gewoon nog even af

Net een test gedaan... helaas negatief. Het lijkt er inderdaad op dat we met zn allen doorgaan naar de volgende ronde. Voor iedereen die nog wacht op dit moment heel veel succes! Voor de rest veel succes in de volgende ronde. 

Hoi allemaal, 
hopelijk mag ik hier mee schrijven want ik zit sinds een lange tijd weer na mijn eisprong te wachten op een menstruatie. Ik zal mijn situatie even kort uitleggen.
Juni 2016 ben ik gestopt met de pil maar merkte al snel dat er niets gebeurde dus doorgezet naar de gynaecoloog. Daar kwam uit dat ik pcos heb zoals nog een paar meiden hier. 
Uiteindelijk Clomid gekregen maar dit gaf niet het gewenste resultaat, wel een eisprong maar als nog hele lange cyclussen en ik kon totaal niet meer met mezelf omgaan van de bijwerkingen, was niet echt een succes dus. 
18 september dit jaar heb ik een Leo operatie gehad, voor de gene die dit niet kennen; het is een operatie waarbij ze een aantal blaasjes in de eierstokken wegbranden zodat er weer een eisprong kan optreden. Dit is niet bij iedereen het geval dus was spannend.
2 weken na de operatie ongesteld geworden dus was al heel blij en afgelopen dagen bij de echo gebleken dat ik deze maand een eisprong uit mezelf krijg! Dus dat is super fijn. 
Maar nu dus wachten op een menstruatie, ik vind het zo spannend en ben benieuwd of mijn cyclus mocht het niet raak zijn regelmatig blijft. Herkent iemand hier de bijwerkingen van de Clomid? 
Liefs

@renate Nee ik heb geen pcos. Ik moest heen omdat ik elke keer hele lange cyclussen had (51,53,51,56,43) terwijl ik al een jaar van de pil was en net na het stoppen wel kortere cyclussen had. Ik was bij de gyn (29/09) op dag 17 van mn cyclus en bij toeval ontdekte ze dat ik een ei had die op springen stond. Ook goed vruchtbaar slijm. Ik had dat totaal niet verwacht, dus we hebben gelijk ons best gedaan die dagen. Ook uit nieuwsgierigheid die middag nog een ovulatietestje gedaan, want ik had nog nooit een positieve test gehad. En ja hoor direct een knaltest. Vandaar dat ik progesteron moest prikken om te kijken of ik een goede eisprong had gehad. 

Ik zal nu rond mn NOD zitten maar helaas dus een negatieve test. Hoe gaat dat bij dan jou met pcos? Moet je bij elke ronde van alles testen?

@zonnetje ik ben mega emotioneel door de clomid. En zo nog wat bijwerkingen van opgeblazen buik etc.. Maar ik huil super snel om de meest belachelijke dingen.. Wat naar dat je al zon poos bezig bent en zelfs de operatie hebt gehad. Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal goed komt voor je! 

En @Ann, je krijgt clomid vanaf dag 3 menstruatie.. dat 5 dagen lang.. op dag 11 moest ik voor n echo.. tm je eisprong houden ze je follikels in de gaten.. tot ze zien dat ie geslonken is.. dan moet je een week erna terug om bloed te prikken.. en na n paar dagen krijg je daar de uitslag van.. en daarna moet ik weer bellen of ik ongesteld ben geworden of over tijd ben.. en dan hopelijk zwanger en anders begint het weer van voor af aan.. 

Mmaaaaarr
... ik moet dit weekend ongesteld worden eigenlijk. Maar heb nu ineens zomaar last van aambeien?! Kan n kwaaltje zijn las ik.... Dus ik heb weer hoop. Doet wel erg pijn trouwens... ??

Terug
Bovenaan