Wachten op NOD, wie nog meer?

@mamad: erg veel pijn helaas. Ik heb een redelijke pijngrens, en al 5 jr niet ziekgemeld, maar nu is mijn grens ff bereikt helaas. Rusten en uitzitten is het enige wat ik kan doen, komt wel weer goed! ? Ik heb nu tenminste wel afleiding van mijn NOD ??

@mamad geef de moed niet op, het ksn dat je urine net iets minder geconcentreerd was, hcg schommeld ook vaak nog een beetje. Wacht nog ff tot je nod en dan kan je nog een testje wagen. Ooh en ook de testen verschillen, ik heb 2 uit dezelfde verpakking vlak na elkaar gedaan en de 1 was lichter dan de andere.
@BV je denkt na een positieve test klaar te zijn met wachten maar dan komt het nieuwe wachten?. Kan me voorstellen dat de 2de echo ook nog spannend is?.
@Myrage beterschap, wat heftig zeg ?

@myrage wat heftig! Ik schrik er gewoon van. Heb je het idee dat je zwanger bent?

@dns leuk dat je ook even komt kijk! 
Hoe gaat het met iedereen? We zitten weer een dag dichterbij onze NOD

@laindey mee eens! Ik ben het wachten helemaal zat. Krijg ook steeds meer symptomen. Dus positief mag die wel zijn.
wil weten waar ik aan toe ben

@Beautygirl Mn vriend zit ookal iedere aan me te vragen wanneer ik kan testen, want hij denkt ook zeker te weten dat ik zwanger ben haha. 'Gelukkig' morgen de hele dag werken en dus afleiding. 

@beautygirl die steken die jij had, was dat voor je spotting of na? Ik hrb nu ookal een half uur echt flinke steken onderin mn buik.

Terug
Bovenaan