Wachten op NOD, wie nog meer?

@beautygirl ah okay! Spotting heb ik idd ook nog niet. Ben benieuwd of dat dan morgen ook bij mij is haha. Ik ging ook kapot van de pijn vanochtend. Collega vroeg wat er aan de hand was omdat ik telkens in een kromp met een steek. Heb maar gezegd dat ik ongesteld ben, terwijl ik dat juist niet wil zijn/worden nu! 
@girlmom hmm dat is idd vreemd. Pijnlijke borsten kan je ook hebben tijdens je eisprong, ik heb dat ook wel eens gehad. Maar wat die bloeding is weet ik niet. 

@laindey oh! Hoeveelste dag zit je nu? Kan innestelingspijn zijn. Heb je wel afleiding gehad met werk?
ik ben me toch misselijk geweest en net erbij moeten overgeven. Niet leuk! Maar ik heb ook gewerkt vandaag en had gelukkig afleiding. 

Spotting komt volgens mij niet bij iedereen voor. Hou je me op de hoogte?

@Beautygirl Ik weet niet zo goed welke dag ik zit, weet niet wanneer mn vorige menstruatie was ivm miskraam maar had rond 9/10 januari mn eisprong. Heb gelukkig wel afleiding gehad op mn werk ja! O
Oh overgeven ookal joh! Dan verwacht ik toch wel dat jij een mooie positieve test gaat krijgen! 
Ik hou je zeker op de hoogte! 

@Myrage Ja kan ik me voorstellen zeg, bizar!! Je kan dan nu ook geen zware pijnstillers nemen zeker? Neem je tijd om weer te herstellen hoor!
@Dns Ohh het helpt zo wat je zegt!! Echt bedankt daarvoor! Ik ga NIET meer testen voor mijn NOD donderdag! Mijn vriend denkt dat het goed gaat komen! Dus ik hou moed. En ik denk dat wij dezelfde voornaam hebben. ;) Jij heel veel sterkte met wachten! Duurt altijd zooo lang voor de eerste echo haha!
Hoe is het verder dames?? Zijn jullie al gezwicht voor een test?

@Beautygirl en @Laindey Klinkt allebei positief hoor! Ook die buikpijn, die heb ik namelijk ook al meer als een week! En Donderdag was het echt niet tof meer. Overgeven heb ik gelukkig geen ervaring mee maar wel een heel weeig gevoel hier.. 

@Myrage Lees net terug dat je morfine hebt gehad, zwaarder kan niet ongeveer haha.. Wel gek dat ze er geen rekening mee houden!

@laindey ik ben sinds donderdag elke ochtend in de auto al misselijk! Vandaag ook, maar nu ook vanavond met overgeven erbij. Misselijkheid is nog niet weg maar wel iets minder. 
Oh ja! Dat vertelden je. Zoveel mensen! Afwachten voor jou. Wanneer ga je een test doen? 
@mamad ik heb eindelijk na een week geen pijn in mijn onderbuik. Wat er echt helemaal klaar mee. Nu heb ik wel weer wat anders, heel vervelend! Hou jullie op de hoogte

Terug
Bovenaan