Wachten op NOD, wie nog meer?

@mamad Klinkt misschien positief maar een fijn gevoel is het niet haha. 
@Beautygirl Ik wil dinsdag of woensdag gaan testen denk ik. Misselijk ben ik ook al een aantal dagen als ik in de bus naar mn werk zit. Maar gelukkig nog niet zo erg dat ik moet overgeven. Kan je wel gewoon normaal eten of komt dat er allemaal al gelijk uit?

@Beautygirl Ja snap echt wat je bedoelt, je blijft er ook mee bezig als je alleen maar buikpijn hebt. Bij mij is het nu ook minder. Op welke dag had jij je ovulatie?
@Laindey Nee zeker niet fijn.. Hopelijk is het ergens goed voor! Wanneer is jouw NOD?

@laindey. Gisteren overdag normaal gegeten, maar van ‘s avonds kwam het er een beetje uit. En ik ben zo gek op wat we gisteren gegeten hadden.
@mamad mijn ovulatie heet tussen 9 en 10 januari plaats gevonden, ik denk dat ik het ook gevoeld heb. 
Weer een dag dichterbij onze NOD! 

Ik heb mezelf niet kunnen bedwingen, ik heb een test gedaan vanmorgen. Het duurde zolang maar toen stond er 1-2 weken zwanger!!!! 
Ik kan het nog steeds bijna niet geloven. Tis zoooo pril durf ook nog niet goed blij te zijn , kan nu nog snel misgaan.... 
Mijn vriend is in shock haha.  

@mamad je maakt me nieuwsgierig ??. Ik heet Denise, en hebben we dezelfde naam? Je hebt donderdag pas je nod lees ik ? dan het je wel echt heeeel vroeg getest, maar als t een streepje was dan zou je vanaf dinsdag al een nieuwe kunnen proberen. Hcg verdubbelt elke 2á3 dagen. Probeer wel steeds hetzelfde merk te nemen.
Dames jullie maken het spannend weer.
@Laindey wat zou het toch mooi zijn als je gelijk weer een positieve test hebt, ik duim voor je. Voor de rest vd dames ook natuurlijk ?

Terug
Bovenaan