Wachten op NOD, wie nog meer?

@mamad Mijn NOD zou denk ik dinsdag de 23e zijn. Heb 9 of 10 januari mijn ovulatie gehad.
@ Beautygirl Lijkt me echt zo vervelend dat alles er gelijk uit komt als je hebt gegeten. Herken dat van mn kerstkater paar weken terug :p 
@ DNS Ja ik hoop het zo! Ik weet nu in ieder geval wel dat ik zwanger kan worden en dat mn vriend goed vruchtbaar is, want daar hadden we onze twijfels over ivm met klachten vroeger.
@KikkiCharlie Gefeliciteeeerd! Ben idd ook wel benieuwd wanneer je NOD eigenljk is/was. 

@laindey is ook heel vervelend! Niks aan te doen en hopen dat misselijkheid en overgeven snel ophoudt! 

Oeps! Ik kocht met mijlpaalkaarten voor de zwangerschap! Ze waren zo leuk dat ik ze in mijn winkelwagen heb gelegd en betaald heb. Haha

@Beautygirl Ik heb ook mijkpaalkaarten, nog van mn vorige zwangerschap en een negenmaanden boek. Heb ik toen helemaal niet kunnen gebruiken. Hopelijk nu wel! 
Wanneer wil jij gaan testen? Jouw NOD was ook de 23e toch?

@laindey een boek wil ik zelf gaan maken inclusief over het 1ste jaar met foto’s. Heb een heel idee klaar liggen in mijn hoofd! 
24ste is mijn NOD dus ik moet nog even wachten. Maar het komt in de buurt, eindelijk!

@Beautygirl Dat is ook leuk! Ik ben alleen niet zo heel creatief haha! Nog een paar dagen uitzitten! We moeten volhouden!

@Kikki Charlie Ooh dan kan het idd nog wel! Gefeliciteerd!:D

Terug
Bovenaan