Wachten op NOD, wie nog meer?

@laindey ik heb ook mijn eigen agenda van dit jaar gemaakt. Dus dit  moet me ook wel lukken. Mijn vriend heeft een heerlijk parfum opgesprayd maar ik kan het niet aan. Ook de geur van het roken is heel erg vies. Kijken of ik de geuren in de Ikea wel aankan. 
We kunnen het! Geniet allemaal ook van het zonnetje, is goed voor de vitamine D. ;)

Zie dat mijn vorige bericht niet compleet is. 
Ik moet nog 4 dagen wachten tot mijn NOD. 
Heb een week tot anderhalve week voor menstruatie altijd gevoelige en gespannen borsten.  Nu nog niks van dat alles. 
@beautygirl;  ik heb geen idee of ik al zwanger ben. Hoop het vooral enorm.  
Maar we zitten nog maar in ronde 2.

@Kiki Charlie Voor jou ook (een voorzichtige) gefeliciteerd meid!!
@Laindey Dinsdag is de dag dus!! Ik ga ook echt heel hard voor je duimen meid! Een miskraam is zo naar.. :(
@Beautygirl ik had 8 januari mijn eisprong, maar vorige maand had ik op dag 17 pas mijn eisprong en nu op dag 15. Dus denk dat ik dinsdag wel weer zou kunnen testen idd!
@Sjkn Spannend he?! Mijn NOD is als ik uitga van vorige maand ook over 4 dagen, maar had dus nu een eerdere eisprong. 
@Dns Haha ja dat dacht ik!! Ik heet ook Denise haha! Ik ga het doen denk ik, dinsdag testen. Ook omdat mijn eisprong eerder was als vorige maand. Heb idd inmiddels wel 2 verschillende merken gebruikt haha! Niet zo handig. Ja veeeeel te vroeg getest, maar we zouden gisteren naar de sauna gaan en ik wilde persé weten of het terecht was als we af zouden zeggen haha! Ik heb nog steeds wel kwaaltjes gekukkig.

@mamad  ik heb het berekent op vorige maand. Wij zijn net begonnen dus nog niet bezig met ovulatietesten.  Ik heb een vrij regelmatige cyclus. Als er verschil in zit gaat dit om 1 dag. 
Maar ja omdat ik voorheen altijd gevoelige borsten had en nu niet, hoop ik nog harder dat het een goed teken is. 
Dat wachten vind ik maar vervelend. ?

Terug
Bovenaan