Wachten op NOD, wie nog meer?

Hey dames,
vandaag mijn NOD. Nog niet ongesteld. Maar wel een negatieve test.... normaal ben ik altijd op Mn uitgerekende ongesteldheidsdag ongesteld direct zodra ik wakker word. Vandaag dus niet maar toch die negatieve test... wat nu? Toch nog blijven hopen? Of de moed voor nu maar opgeven en wachten op volgende maand. 

@Gebruiker10056328 Ik zou nog even afwachten. Het komt vaker voor je negatief test op je NOD. Over 2 nogmaals testen als je nog steeds niet ongesteld bent geworden.

Ik had net wat bruinig bloed, echt heel weinig en licht, bij afvegen. Als de steken van gister mn innesteling zou zijn dan zou dit best innestelingsbloed kunnen zijn. Of het is natuurlijk het begin van mn menstruatie, maar hopelijk niet natuurlijk!

@laindy; bedankt ! Ja ik had vandaag dus wat steken en buikkramp hier en daar. Zit er ook om te twijfelen. Maarja we wachten nog even af.  ! Bedankt voor je reactie. Jij ook succes ! 

@kikikiki Charlie ?gefeliciteerd !! Hoe voel je je?
@laindey ik hoop het eerste en geen begin van je menstruatie!
Stiekem blij als de ochtend voorbij is, kan ik in ieder geval niet meer testen ?

nog een paar dagen lieve dames, succes!!

Dames, ik lees wel met jullie mee hoor, maar merk wel dat ik het nog heel moeilijk vind om sommige berichten te lezen.
DNS en ik liepen bijna gelijk en dat is wel heel confronterend.

Even voor de goede orde, ik ben HEEEEEEEEEL BLIJ voor DNS, dus totaal niet jaloers want ik gun het iedereen.
Wordt alleen wel geconfronteerd met mijn eigen verdriet.

Dus ik ben er wel maar op de achtergrond en in de loop van de weken zal ik wel weer wat meer naar voren komen.
Eerst mijn vruchtbare dagen maar even afwachten.
Mijn slijm wordt wat dikker en melkachtiger (lekkere info) dus ze lijken eraan te komen.

En Kikki, ik wil jou natuurlijk wel even feliciteren, fijn voor je meid.

Voor de rest van de meiden, ik duim voor jullie mee.
Hoe cool zou het zijn als we allemaal een positieve test in ons handen hebben binnen nu en een maand!

Liefs Em

Junibaby wat een ontroerend en lief bericht van je en heel begrijpelijk ook ik heb het meegemaakt. Ik wil je wel zeggen dat ik je erg mis in de groep, je bent gezellig en lief. Hoop dat je snel weer mag genieten en dat het dus ook snel weer raak mag zijn ?

Terug
Bovenaan