Wachten op NOD, wie nog meer?

Over twee weken mijn NOD. Dat betekend voor mij dat ik nu in mijn vruchtbare periode zit. Vrijdag en vandaag ook een streepje op de ovulatietest (weet nog niet precies hoe te interpeteren, is de eerste keer dat ik ze gebruik)
Vanmorgen gevreen maar lukt mijn vriend helaas niet klaar te komen(details, sorry) Gebeurd bijna nooit en zul je net zien. Vanavond proberen we het weer als we zin hebben. 

@waitingfornrtwo dankjewel!! Jaa goed, beetje misselijk af en toe. Ben nog een beetje in een onwerkelijke waan. 

@junibaby wat lief, dankje! Voor jou hoop ik het ook het allerbeste de komende tijd!!

Dag dames wat een verschillende berichten de laatste tijd, 
Voor vele een (voorzichtige) felicitatie.
Volgens de app komt vandaag opoe langs. 
Hele week al gevoelige borsten, en zin in een kaassoufle pinda. En heel erg chagerijnig en ontzettend veel puistjes overal. dus een beetje dubbele symptomen.
Heb dit weekend nachtdiensten dus is het ook een beetje lastig met meten. (ook de tempratuur) Wel heb ik deze nachten echt ontzettend last van vochtige afcheiding.  
Als ik zometeen thuis komt en niet ongesteld bent ga ik testen als ik wakker wordt. 

Dames iedereen Good Luck gewenst

Spannend @elfa! Ik ben benieuwd naar je test straks! Hou je ons op de hoogte? 
Ik had vannacht de drang om deze ochtend te testen! Maar niet gedaan, ik kan namelijk echt nog wel 2 dagen wachten.
Trots op mezelf! 

@Elfa spannend! Ben heel erg benieuwd naar de uitslag van je test! 
@beautygirl goed dat je niet hebt getest! 
Ik had gister een flinke klodder helderrood bloed op mn wc papier (details I know xD) dacht dat ik echt ongesteld zou worden maaaaar gisteravond alleen heel klein beetje rozig bij afvegen en vanochtend niks! Heb wel een gek gevoel in mn onderbuik, beetje alsof er bubbeltjes inzitten. Dit heb ik nog nooit gevoeld. Mn borsten zijn wel minder pijnlijk vandaag. 

Spannend laindey! Misschien innesteling bloed? 
Ik ben al de hele ochtend misselijk, kom ik net van sporten. Vlieg ik meteen naar de WC om over te geven. 1 cappucino en een klein broodje en tijdens het sporten water kwam er gelukkig niet zo veel uit. De misselijkheid is nu wel een stukje minder. 
Helpen jullie me er doorheen de komende dagen? Ik hoop niet dat ik nog veel weken lang misselijk blijf, want dat trek ik gewoon echt niet. 

@beautygirl als het echt zo erg blijft kan je langs de huisarts, dan kan je medicijnen krijgen tegen de misselijkheid. En anders crackers eten wil ook nog wel werken.
Natuurlijk helpen we je er doorheen de komende dagen! 

@laindey creakers eten ga ik proberen! Naar de dokter wil ik pas gaan na een positieve zwangerschaps test. 
Ik ga weer proberen een kop thee te drinken. En een stukje creaker erbij. 

Terug
Bovenaan