Wachten op NOD, wie nog meer?

Spannend allemaal! 

Wij gaan morgen mijn vruchtbare dagen in, maar ben sinds zaterdag ontzettend moe, weeiig gevoel in de buik, af en toe steken in mijn borst, vol gevoel en hoofdpijn en als ergste gigantisch winderig! 
Nu is mijn ongesteldheid nog maar een week over dus, keurig om de dag geklusd, dus het kan allemaal niet met zwangerschap te maken hebben, toch? Het lijkt mij niet logisch! 

Dus ik gooi het maar op griep/koorts toe aan zon en warmte ofzo!en dan proberen deze week om de dag te klussen en dan zien we het wel! 
Ik heb er trouwens alleen in de ochtend en in de avond last van! 
Het lijkt me zo onlogisch en niet realistisch maar toch heb je dan ergens in je hoofd van, Ooh maar misschien toch! 

@beautygirl respect dat je gewacht hebt! Het komt nu echt in de buurt gelukkig. Ik ben bij mijn vorige zwangerschap tot 20 weken erg misselijk geweest. Wat mij altijd hielp was zorgen dat je steeds kleine beetjes eet zodat je maag nooit echt leeg is. Veel droge dingen zoals crackers en ik was gek op boterhammen met kaas. Zet m op de komende dagen en goed voor jezelf zorgen!
Ik speel er nu heel erg mee in mijn hoofd om morgen te gaan testen..pff vind het zo spannend. Op het gevoel van vol zitten na nog geen echte symptomen overigens. 

@elfa wat spannend! Houd je ons op de hoogte? Ik duim!

Dames, ik heb jullie geadviseerd te wachten met testen... wat doe ik zelf. Niet wachten natuurlijk.. Lekker betrouwbaar zo'n advies he? Maarr de hormonen gieeeeeeeeren door mijn lijf! Gisteren was ik opeens zo verdrietig en zat mezelf zo in de weg dat mijn vriend zei doe alsjeblieft een test. En.. Mijn streepje was duidelijker! Nog steeds niet even duidelijk als het controlestreepje maar echt wel duidelijk. Ik durf het bijna niet te roepen maar..
IK BEN ZWANGER VAN ONS 2E KINDJE! AAAAAAAAAH!
Ik hoop zo dat het goed blijft gaan, ik vind het zo spannend die beginperiode. Heb nog maar 2 testen gekocht. Wil weten of hij nog duidelijker wordt de komende dagen. Als soort van geruststelling ofzo. Slaat nergens op maar ach.
Ik voel aan mijn water dat er heeel veel dames zwanger gaan zijn deze maand! Succes met testen allemaal!

@mamad wat goed!!!nogmaals gefeliciteerd !!! Idd een spannende periode maar de eerste hobbel is genomen je bent zwanger !!

geniet ervan ! 

Met dit nieuws wil ik ook ???

@waitingfornrtwo Dankje meid! Heb jou net in het andere topic ook gefeliciteerd met je verjaardag haha! Ik ga proberen te genieten al vind ik dat nog wel moeilijk. Ik heb ook een goed gevoel bij jou hoor.. wil je geen valse hoop geven maar ik hoop het ook zo voor je!

@Dns Dankjewel! Hahaha ja maar ik had het al verpest voor mezelf he door die extra vroege te doen... Dus ik was al fout bezig geweest. Dan val je in herhaling he haha! Maar ik sta er nog steeds achter. hoe later je test hoe meer duidelijkheid toch? Ik ben gewoon een muts.

Terug
Bovenaan