Wachten op NOD, wie nog meer?

@waitingfornrtwo. 20 weken misselijk? Ik moet er echt niet aan denken. Pff! Heb even een half uurtje geslapen net. Deed me wel even goed. 
Die tip van Craeckers ga ik even onthouden. Die werkte wel vanochtend. En ik drink de hele dag theïnevrije thee met wat honing.
ben benieuwd wie de volgende zwangere is dames! Spannend!

@mamad geniet ervan!

@mamad WAUWWWWW Gefeliciteerd!! En ja; ik wacht tot nu toe nog met testen... maar het is wel moeilijk hoor. Zat vanmorgen al heel internet af te speuren wat de betrouwbaarheid is van vroeg-testen. Mijn NOD is de 25e... ben op van de zenuwen..! hahaha
@waitingfornrtwo : van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En ik hoop van harte dat jij over een paar dagen een mooi kado hebt. 
Heel veel succes allemaal met het afwachten en rustig blijven.. ;-)

@mamad Gefeliciteerd! Super leuk!

@waitingfornrtwo Gefeliciteerd met je verjaardag ;)

Moet nog een weekje wachten op mn NOD. Heb sinds gisteren en vandaag wel steken rechtsonderin mn buik. Soms voelt het alsof het binnenin mn vagina steekt richting mn onderbuik. Hoop dat het het eerste voorteken is van goed nieuws en niet dat het te maken heeft met een aankomende ongesteldheid dit weekend.
Succes met wachten en testen allemaal!

@mamad gefeliciteerd!!! Super!! ? Ik hoop dat ik morgen ook nog niet ongesteld ben en een positieve test heb!! Ben vandaag jarig.. zou vandaag testen maar hen 't nog 1 dagje uitgesteld! 

En verder iedereen die ook op t randje zit van testen/wachten... Succes!!! Ik vind het nu wel héél spannend worden en hier zijn ook wel veel spannende verhalen weer dit keer!!!!!! ?? 

Terug
Bovenaan