Wachten op NOD, wie nog meer?

Ergens afgelopen weekend was mijn nod! Exact weet ik het niet omdat ik een onregelmatige cyclus heb maar ik had twee weken geleden op donderdag en vrijdag een positieve ovulatietest! Waarvan de streep op donderdag donkerder was dan die van vrijdag!!! Spannend dus!!!! 

En dankjewel?

@waitingfornrtwo Ja zou zeker leuk zijn!! Kunnen we daarover ervaringen uitwisselen en klagen hoe slecht we ons voelen haha!
@Beautygirl mijn NOD is denk ik morgen! Voor de leuk doe ik er nog even 1 morgenochtend om te kijken of hij donkerder is.. SUPER goed dat je wacht!! Trots op je!
@Laindey Dankjewel!!
@Myrage Dankje meid! Ben zelf ook wel blij maar wel voorzichtig blij haha!
@Sjkn Jij ook bedankt! Ook SUPER goed van jou dat je volhoudt! Hou dat vast he!! Is alleen maar beter, echt geloof me!
@JBB Dankje!! Die steken van binnen herken ik wel!!
@RVIs Thanks meid! Jij ook al jarig vandaag wat leuk! Van harte gefeliciteerd. Waaauww wat zijn jullie allemaal goed bezig met dat wachten!! Echt super sterk! 
Jullie mogen echt trots op jezelf zijn hoor!

Hoe leuk zou het zijn als we straks allemaal tegelijk zwanger zijn! 
@Rvis jij ook gefeliciteerd met je verjaardag! 
@mamad het wachten is echt heel erg vervelend haha

@Sjkn Geen dank hoor! Ik weet helemaal wat je doormaakt! Ik ben er dus aan bezweken! Ga lekker schoonmaken of shoppen ofzo hahaha! Dat helpt bij mij wel (maar nu ff niet..)
@Beautygirl Ik ook heel benieuwd! Ik heb dus zondagavond een test gedaan morgen is het dan nog geen 48 uur geleden maar wel met ochtendurine.. Heb geen CB test in huis. Zou je dat wel doen?

Terug
Bovenaan