Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik heb btw wel al de hele dag zon soort krampjes in mijn buik/baarmoeder/eierstokken? Hopelijk geen menstruatiekramp. Maar wel nog steeds heel veel afscheiding.... Men! Tm vandaag ging t wachten goed en vandaag knijp ik 'm!!!! ????

@waitingfornrtwo Heb jij ook een harde buiken gevoel??? Voel m'n baarmoeder nu al samenkrimpen haha! En ik wil zoooooo graag mn bh uitdoen!

@RVis: ja mijn NOD is de 25e !! Dus ik ben de dagen al aan het aftellen.
Vanmorgen was ik voor het ontbijt in ene heel misselijk en had het gevoel van opvliegers.. Na het ontbijten zakte dat snel af. Schrok er toch wel van... 
Wanneer gaan jullie testen?!

@Laindey Zou inderdaad echt super zijn als iedereen zwanger was!! Succes nog even, you can do it! 
@RVis Heb je het sinds vandaag?? Ik heb juist bijna geen afscheiding. Irritant dat het zo anders is bij iedereen he?

@mamad ik heb wel een CB thuis! Gewoon om het extra te checken en om te zien hoeveel weken ongeveer. Oh ja, beter even 48 uur er tussen voor je Hgc..

Hallo 

Ik heb echt een vraag! en hoop iemand mij zo snel kan beantwoorde
mijn man en ik zijn bezig met kinderen krijgen dit is onze eerste keer! ik heb al wel hier en daar geinformeerd maar bepaalde dingen maken me toch beetje onzeker!
ik heb 9 jan mn period gehad van 9 dagen lang. mijn totale cycles van afgelopen jaar is altijd rond 30 dagen. Maar ik heb al aantal keren met eerste ochtend plasje ovalatie test gedaan en was negatief? mijn offiecele ovulatie/eisprong dag volgens de app is 26 jan. maar hoe weet ik nu wanneer ik nu beste kan testen met een test? ja als je mentrueert wil toch niet altijd zeggen een eisprong krijg of toch wel? kan iemand mij hiermee helpen?? heel erg bedankt?

@mamad Afscheiding sinds n aantal dagen heel veel! Kramp sinds vandaag.... Ja is idd irritant dat t bij iedereen en elk lichaam anders is!!

Terug
Bovenaan