Wachten op NOD, wie nog meer?

Wowww wat een boekwerk mijn reacties haha! Maar ik wilde perse op iedereen reageren! Want het doet me zelf ook zo goed als jullie reageren op mijn berichtjes! Oja in het andere topic had ik nog gezegd dat ik constant in mijn tieten aan het knijpen ben om te kijken of ze nog pijn doen.. Overal waar ik ben hahahaha te belachelijk voor woorden!

@Laindey Hahaha zo blij dat ik niet de enige ben! Voel me echt belachelijk soms! Bij mij word het ook minder! Heb je al de vk gebeld voor een afspraak? Wat denk je dat je uitgerekende datum is?
Ik heb nog niet gebeld.. durf nog niet. Ik ga maandag bellen denk ik. Des te korter duurt het voordat ik mag komen haha! Komt omdat ik ook voor mijn zoontje een vroege mk heb gehad. Jij ook toch? Hoe sta je er nu in? Had je een dikke streep?
Mijn uitgerekende datum is volgens die calculators 3 oktober.

@beautygirl wat super k*t zeg! Ik hoop voor je dat het na je NOD dan duidelijk wordt. Dat de test gewoon wat langer negatief blijft! 
Ga maar even afleiding zoeken, even je gedachten op wat anders.. even rust en dan morgen of overmorgen opnieuw testen als je ongesteldheid uit blijft. 
En hier vanmorgen een half uur na t ontbijt weer misselijk en weeiig! Ook erg duizelig bij het opstaan! 
Ook af en toe van die steken bij mijn schaamstreek.. 
ik weet niet zo goed wat het is, misschien wel buikgriep of misschien toch? Ik probeer nuchter te blijven, ook omdat mijn eisprong technisch gezien volgens de app nog moet komen! 

We houden het maar weer in de gaten.. en ik schrijf alles op wat ik voel Haha! 

Succes voor diegene die nog moeten wachten! 

Haha wowww.. wat n boekwerk idd jouw reacties! Haha te grappig... Ik vind het altijd lastig met reageren dan kan ik op mijn telefoon niet meer terug kijken wat er ook alweer geschreven is, omdat dat verspringt op mijn scherm ofzo? Heel vaag. 

Beautygirl maar je zit echt nog een paar dagen voor je nod... dus eigenlijk kan het echt nog alle kanten op! Snap heel goed dat je teleurgesteld bent maar zou volgende keer echt proberen te wachten tot na die datum. Ik heb het ook vaker gedaan hoor, net zo schuldig. Maar heeft me tot nu toe nog niets opgeleverd dan frustratie en teleurstelling! En op het moment zit ik zelfs 5 dagen na nod en mijn streep is nog zelfs heel licht.. knuffel voor jou, probeer afleiding te zoeken! 
Ik ga ook afleiding proberen te zoeken al ben ik wel een klein beetje blij.. Was net bij de huisarts voor mijn eczeem (oren). En ik heb haar even gauw mijn test laten zien.. ? Ze zei ik wil je geen valse hoop geven... Maar hij lijkt positief! Ik zie echt wel een lichte streep en als ie negatief is is ie echt wit! Dus ik vind het wel heel spannend nu!! Ga proberen t vol te houden tm zaterdag en dan test ik opnieuw... ?? Geduld... geduld... 

Haha mamad en laindey.. even in je borsten knijpen!!al ben ik dan maar (misschien) of net zwanger.. ik knijp er ook steeds in! Ze zijn HUGE! en pijnlijk..

Mamad ik denk dat je iets fout hebt, 1 februari heb ik mijn eerste echo en ben dan (als het goed is) 8 weken. Dus nu 6+ weken. :).
Ik begrijp het ook wel hoor het is hier heeel erg gezellig en druk dus moeilijk alles bij te houden. Ik lees wel mee maar lukt mij niet meer overal op te reageren.

@mamad jaaa hele grote frustratie hier pfff! Hoop maar dat ik snel ongesteld word want dan weet ik waar ik aan toe ben! Nu is het alleen maar hoop en onzekerheid ?

@RVis Haha ja ik wilde op iedereen perse reageren maar is bijna niet te doen! Ohh dat klinkt echt hoopvol! Dat die streep maar knalroze mag worden! Hahaha zo grappig om te horen dat bijna iedereen dat dus doet, lekker knijpen!
@Dns Oh oeps.. zieje het gaat mis als je op alles wil reageren! Sorry! Spannend hoor! En zo snel al! Daar ben ik dan weer jaloers op haha! Laat de tijd maar snel gaan.
@GxG Snap ik! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Terug
Bovenaan