Wachten op NOD, wie nog meer?

@mamad ik had geen echte knalstrsep gisteren maar wel een duidelijke streep. Vanochtend weer getest en de streep was iets donkerder dan gisteren. Ik heb nog geen contact gehad met VK. Dat gaat hier sowieso anders (Woon sinds kort in België). Je moet hier altijd eerst langs de huisarts en wil voor maandagmiddag een afspraak maken als mn testen donkerder worden. Ik test nu inderdaad iedere dag omdat ik vorige maand een vroege miskraam hrb gehad met 5,5 week. Wil toch eerst wat meer zekerheid zelf. 

Beautygirl oooh! Ik dacht zaterdag pas!! Sorry. Allemaal die berichtjes.. Af en toe weet ik niet meer wie wanneer was. Ik duim alsnog voor je...  ?

Wow wat een hoop reacties!!!
En Mamad jouw boekwerk is echt fantastisch, hahaha! Leuk dat je op iedereen reageert ;-) 
Voor een hoop meiden spannende dagen en het doen van meerdere testen... Wauw!! Respect hoe iedereen ermee omgaat. 
Ik ben ook zo reuze gespannen, mijn NOD is morgen ....... 

@mamad: ik denk dat je mij bedoelt met de tweede echo ? ik heb hem namelijk vandaag, ik zit nu ongeveer op de 10 weken en drie dagen. Heel spannend of alles nog goed zit en wanneer nou de uitgerekende datum precies wordt!!

@JBB Hahaha lekker doorgaan met tietenknijpen! Hoop het ook echt voor je!
@Laindey Snap ik helemaal.. dat maakt het extra spannend he als je een mk hebt gehad. Ik zit er ook niet heel relaxed bij.. ben bang dat het mis gaat. Het is nog zo pril.
@Sjkn Haha dankjewel! Ik ga heel hard voor je duimen!!

Ik heb net van het hele jaar 2017 mijn menstruatie ingevuld in een app. En die geeft aan dat de volgende NOD de 26e is en niet de 25e.... pfffff..... dat word Den ik nog langer wachten.........

Terug
Bovenaan