Wachten op NOD, wie nog meer?

@beautygirl wat balen zeg! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid..

Ik heb ook iets raars, gisteren was dus mijn NOD en ik had heel even wat licht bloedverlies (bruinig) waardoor ik dacht dat ik ongesteld was, maar daarna heb ik niks meer gehad. Vreemd toch? Misschien toch een innestelingsbloeding maar op de NOD lijkt dit me wel vreemd..

En ik maar proberen niet steeds op het forum hier te kijken... maar kan mezelf toch niet bedwingen! Haha!
Zo leuk om alle berichten steeds te lezen!
@BiHo Steken bij mn schaamstreek heb ik ook af en toe. Gisteren wat meer dan vandaag. Maar toch af en toe gevoeld.. hopelijk is het een goed teken! 
@RVis Fijn om te hebben gehoord van de huisarts lijkt me ;) Succes met wachten en ik wens je heel veel geduld en dan natuurlijk dit weekend een knallende test!
@Sjkn Nog even een dagje volhouden tot je NOD. Ik duim voor je voor een positieve test!
@Sophieonline Dat is wel bijzonder. Heb nog niet zoveel ervaring dus heb ook niet echt iets nuttigs te zeggen. Ik hoop voor je dat het vals alarm was en dat je misschien dan toch...?! Ff afwachten denk ik.
Wachten duurt wel lang hoor... hihi! Wordt met de dag ongeduldiger. En mn man maar steeds aan mn borsten laten voelen of ze gegroeid zijn :D hahaha! Succes dames met wachten!

Hey ladies! 
Het gaat weer iets beter met me. En heb weer een beetje hoop gekregen stiekem. Vandaag veel afleiding gehad en nieuwe testen gekocht. Toen ik thuis kwam heb ik het mijn vriend vertelt, die vond het ook wel erg jammer, maar er is nog hoop. Want ik menstrueer nog steeds niks, het lijkt er tot nu toe ook niet op dat het gaat gebeuren. 
Ik kijk even hoe ik me blijf voelen, anders test ik denk vrijdagochtend, mocht ik nog steeds geen menstruatie hebben, ga ik het zondag weer doen. 
Vanochtend weer misselijk geweest en overgegeven en heel moe! Kon wel gaan slapen op mijn werk!

IK WIL DUIDELIJKHEID!!!! Kan toch niet elke dag boven het toilet hangen en misselijk blijven. 

Hoe gaat het hier?

Beautygirl! Fijn om te horen dat je je weer wat beter voelt! Goeie instelling! Succes met wachten.... Ik vind het wachten ook erg lastig.. en @JBB, ik voel me idd ietsje relaxter na de uitspraak vd huisarts. Maar alsnog.. geduld geduld.... aiai

@Beautygirl Fijn dat je je al iets beter voelt en toch nog hoop hebt. Die misselijkheid enzo moet toch ergens vandaan komen? 
@Sophieonline kan wel een innesteling zijn hoor. Bruinig bloed is oud bloed, dus kan van paar dagen terug zijn. 
@mamad Ja ik ben ook  niet echt ontspannen want het kan alsnog fout gaan. Volgens mij was ik ook vergeten om op je vraag te antwoord over de uitgerekende datum. Maar volgens mijn eigen berekening zou dit 2 oktober zijn. 
@Sjkn Oh nog een extra dag wachten dan :O Hou vol!

Ik ben echt super moe, net thuis van mn werk maar zo douchen en even serie kijken weer vroeg slapen. 

@beautygirl fijn om te horen en goed dat je het met je vriend hebt gedeeld, dat scheelt ook weer zeker? Ik hoop dat je snel zekerheid krijgt en dan vooral in positieve zin! 

@laindey lekker aan toegeven en goed voor jezelf zorgen ! 

Ik voel eigenlijk helemaal niks meer dus verwacht vrijdag ongesteld te worden. 

@laindey ja, geen idee waarvan. Kan het ook alleen aan zwangerschap linken. Met mijn menstruatie voel ik me nooit zo. 
Ik heb met mezelf afgesproken als ik zondag geen positieve test heb en ook geen menstruatie ga ik woensdag naar de huisarts. Maandag moet ik al vroeg ver weg met het werk en blijf daar tot dinsdag ochtend. Als het echt niet gaat, kan ik altijd nog bellen. 
Niks voor mij om misselijk te zijn. Nu alweer ?
Ja, scheelt heel veel! Ik mocht hem niet wakker maken. Scheelt wel al dat ik het tegen jullie kon zeggen @ waitingfornrtwo 

Terug
Bovenaan