Wachten op NOD, wie nog meer?

Hi meiden,
Mijn nod moest as vrijdag starten maar zoals ik vanochtend al zei had ik al krampen vanochtend. Vreesde het al maar het is net bevestigd, ik ben ongesteld.
Baal enorm weer een nieuwe ronde voor mij dus. Ik duim door voor jullie!! 
Ik ga mij maar eens verdiepen in ovulatietesten... iemand tips?

Liefs, 
Roosje

Balen Roosje! Ik heb toen gewoon een hele hoop van die dipsticks online besteld! Goedkoop en werken prima. 

Waitingfornrtwo... niks voelen kan ook een goed teken zijn? Ik voel behalve meer afscheiding ook helemaal geen zwangerschaps kwaaltjes! Nu weet ik natuurlijk nog niet 100% zeker dat ik zwanger ben... Maar heb wel goede hoop door die lichte streep! Dus... niks voelen kan ook positief zijn! ?  

En Laindey kan begrijpen dat je niet echt ontspannen kan zijn... Kan me alleen maar indenken hoe je je moet voelen! 

Ik mag misschien niet meer op de test kijken van vanochtend, maar er is een hele kleine lichte streep te zien. Zo krijg ik wel een klein beetje hoop. 

@beautygirl Oww wie weet ! Dat hoop ik echt :) en ik blijf erbij dat je zoveel symptomen hebt dat het haast wel zou moeten. Succes met wachten en ik duim voor een wegblijvende menstruatie en snel een positieve test !

@RVis ja daar heb je gelijk in. Komt misschien ook doordat ik hier allerlei dames met symptomen lees en in mijn eerste zwangerschap heeeeel lang misselijk ben geweest dat ik er nu echt naar op zoek ben. Ik ga denk ik vrijdagochtend weer testen 

Beautygirl; ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en natuurlijk een positieve test. 
Ik heb alles gelezen maar kan niet op iedereen reageren . 
Ik kom net thuis van mijn avonddienst... ga dus maar snel slapen. Ben kapot!?

He meiden... 

Vanmorgen moest ik al heel vroeg plassen. En bij t afvegen had ik lichtroze afscheiding?? Ben vandaag 6e dag overtijd. Ik durf niet meer naar de wc!! Zal ik dan nu toch ongesteld gaan worden...? ? 

Terug
Bovenaan