Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik wilde wachten tm zaterdag... Nu weet ik t ff niet. Er is tot nu toe verder nog niks gekomen... Maar oh men! Ik voel me zó onzeker nu. Wat n shit gevoel.. 

Ik lees op internet dat er vrouwen zijn die zwanger zijn en alsnog wat bloed verliezen? Ik vind het zo raar dat ik gisteren een lichte streep op mijn test had en nu ongesteld zou worden... Ik ben zaterdag een week overtijd! Ik was echt al lichtjes blij dat ik misschien zwanger zou zijn.. En nu voel ik me echt zo onzeker en shit! Ik weet dat jullie niet precies kunnen zeggen wat er aan de hand is. Maar als er ook maar iemand is die ervaring heeft hiermee of mij iets kan zeggen wat helpt.. Graag! Ik voel mij zo verdrietig! Heb een inlegkruisje ingedaan zodat ik straks kan zien hoeveel bloed ik precies verlies.. ?

@RVis ik denk dat dat goed is inderdaad zodat je het kunt zien. 
Maar laten we niet vergeten 'stel' je bent zwanger dan moet dat lichaam ook ineens omschakelen, er gebeurd zoveel. 
Wat eerder ook gezegd is misschien is het wel oud bloed je weet het niet. En dat maakt het echt niet makkelijker. 
Ik denk wel dat het voor jezelf en misschien ook voor je lichaam (die kan gekke dingen met je doen) goed is om vandaag afleiding te zoeken. Ga een leuke comedy kijken, lach wat. Bel een vriendin ga een kopje koffie drinken. 
Als je aan het werk bent, zoek niet heel internet af, maar ga domme filmpjes kijken, ontspanning zoeken. Misschien dat dat je rust geeft. En je lichaam laat het wel merken. 
Ik zou morgen weer een test doen als het bloeden niet heeft doorgezet en anders zaterdag. Het kan natuurlijk zijn dat je HCG nog niet hoog genoeg is. 

Ik zit nog niet op het wachtbankje dus kan me niet goed voorstellen hoe je je voelt. Maar k kan me voorstellen dat het heel vervelend en zenuwslopend is. Sterkte met wachten. 

Bedankt voor je berichtje.. je hebt gelijk. Ik ga proberen afleiding te zoeken. Heb wel naar de gyneacoloog gebeld aangezien ik toch in een traject zit. En mag morgenvroeg langskomen. Dat is wel fijn. De mevrouw aan de telefoon zei dat het ook een innesteling kan zijn maar dat gevoel heb ik niet.. Mijn hoop is wel zon beetje weg nu.. Voel me verdrietig en teleurgesteld. 

Bij mij komen de twijfels ook.. Had net wat bruin bloedverlies.. Zou dit nog van de innesteling kunnen zijn? Of gaat het gewoon weer fout? :( Heb voor vanmiddag een afspraak bij de huisarts om bloed te prikken. 

Terug
Bovenaan