Wachten op NOD, wie nog meer?

Typ ik net een heel verhaal, druk ik op een verkeerd knopje is mijn verhaal helemaal weg.. Irritant!!
@Beautygirl Dat klinkt positief een streepje!! Jij hebt de meeste symptomen van iedereen ongeveer.. dus zou het nog steeds heel gek vinden als het niet zo was.
@RVis Meid wat naar dat je bloedverlies hebt! Maar mijn menstruatie begint altijd met bruinig bloed volgens mij en niet met rozig.. Hoop voor je dat de gyneacoloog morgen wat ziet! Maar bloedverlies komt wel vaker voor hoor tijdens de zwangerschap. Hou nog even de moed erin tot morgen! En ga lekker chocola eten. Knuffel!

@R V Oh dan bedoel ik jou ja haha! Wat spannend! Hoe is je echo gegaan? Alles goed? En wat is je uitgerekende datum?
@Roosjeskinderwens Balen meid.. Op naar de volgende maand! Ik duim voor je dat het dan raak is! Ik zou bij een cyclus van 28 dagen beginnen met testen op dag 12 tot dag 16 ofzo. Iets eerder dan het midden van je cyclus.
@Laindey Ja dat heb ik dus ook.. maakt niet uit of het 2 jaar geleden is dat je een miskraam hebt gehad het blijft je bij helaas. Wat leuk, volgens mijn berekeningen ik 3 oktober!

@Laindey O nee he!! Meid wat super kut... kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt.. :( Ik ga heel hard voor je duimen dat het goed komt!

@Laindey O nee he!! Meid wat super kut... kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt.. :( Ik ga heel hard voor je duimen dat het goed komt!

@mamad: tweede echo was lastig ? eerst was mijn blaas te vol en konden ze geen echo maken. Toen had ik geplast en lukte het uitwendig niet. Inwendig geprobeerd maar de kleine was eigenwijs en draaide steeds de verkeerde kant op. Uiteindelijk heb ik langer dan een half uur gelegen, kindje steeds zien bewegen alleen niet zoals de verloskundige wilde ?? alles zag er goed uit.  Hartje klopt, twee armen en twee benen gezien, uitgerekende datum 18-08-2018! 
Jeetje wat een onzekerheid op de chat voor velen! Zag het er eerst allemaal zo positief uit, nu zijn er toch weer twijfels! Dames, blijf hoop houden!!!!!! 

@B V Haha wat een eigenwijsje nu al joh! Fijn dat alles goed was! Wat leuk een zomerkindje!
Ja pff dames vooral @Laindey en @RVis denk aan jullie hoor.. :( Hoop echt op het beste voor jullie allebei. Het is jullie gegund!

@B V Haha wat een eigenwijsje nu al joh! Fijn dat alles goed was! Wat leuk een zomerkindje!
Ja pff dames vooral @Laindey en @RVis denk aan jullie hoor.. :( Hoop echt op het beste voor jullie allebei. Het is jullie gegund!

Ik krijg ook de hele tijd foutmeldingen op deze site, kan bijna niks posten.

Terug
Bovenaan