Wachten op NOD, wie nog meer?

@junibaby12 dankjewel! Ik weet gewoon even niet meer wat ik moet voelen. Ene moment heel verdrietig, en als ik weer even misselijk ben of mn borsten gevoelig zijn zit ik weer vol hoop en dat is zooo vermoeiend.

@Junibaby12 Wat lief dat je het vraagt! Voel me over het algemeen goed. Had rond de innesteling heeel erg last van mijn borsten en buik, dat is nu minder geworden. Heb wel af en toe harde buiken, hoop dat dit normaal is al in zo'n vroeg stadium.. Heb het voornamelijk als ik heel nodig moet plassen. Ik ben wel echt extreeem moe, en bang dat het mis gaat.. Wat sta jij er positief in zeg! Echt super goed! Hou dat vast meid! Dan gaat het vast helemaal goedkomen!
@Laindey Heel veel sterkte meid..

@Laindey wat ontzetten rot meis. Ik hoop dat het allemaal meevalt. Neem maar lekker de tijd voor jezelf en laat dit forum maar even voor wat het is. Dikke knuffel voor jou!
@junibaby haha ja er is een hoop gebeurd hier. Wat tof dat je je eisprong zo goed gevoeld hebt. Zou wel mooi zijn precies 4 jaar later weer een kindje, bijzonder! Ik ga voor je duimen.

@beautygirl ik blijf hier maar duimen dat het geen menstruatiebloed is wat jij hebt gezien. 

@Laindey, ik begrijp echt zo goed dat je met je gevoel alle kanten op schiet.... en je wilt aan de andere kant ook zo graag genieten van het feit dat je weer lekker zwanger bent.

Neem je tijd voor jezelf en als je even van je af wilt kletsen, zijn wij hier om naar je te luisteren en lieve dingen tegen je te zeggen.

Sterkte wijfie!!

@Mamad, het is ook zo lastig om te vertellen wat "normaal" is...
Geen lichaam is- of reageert hetzelfde.
Zou het een stuk makkelijker maken om te kunnen zeggen ow, dit is dat en dat gaat zo.
Maar helaas, geduld is hier het enige antwoord op al onze vragen en onzekerheden....

@Waitingfornrtwo, ja dat zou inderdaad wel heel bijzonder zijn, maar in dat geval hoop ik toch echt dat ik een weekje eerder of later beval zodat ze wel allebei hun eigen datum hebben.

Ik wacht ook nog een dag.. in november ging het mis, extra spannend dus. Het zafgelopen zaterdag wat bloed gezien maar duurde niet lang, uurtje ofzo. Ik denk dat het nog zo kan zijn

Terug
Bovenaan