Wachten op NOD, wie nog meer?

@Mamad, hahaha ja echt he...
Geduld is nou ook niet echt mijn 2e naam hoor...
Misschien moet ik mijn nickname maar veranderen in ongeduld whahahaha
Maargoed, we worden nu eenmaal gedwongen.
Ik had het er met mijn vriendnog over gisteren, hoe gaaf zou het zijn om een life cam te hebben van je eileiders en baarmoeder zodat je via een lifestream kan zien wat er daar binnen allemaal gebeurd.
Mijn eisprong was zaterdag, dus het zou heel goed kunnen dat het eitje dus al bevrucht is zonder dat ik het weet.
Hebben wij er als moeder dan geen recht op te weten wat er in ons lichaam gebeurd?? hahahaha, heerlijk dat fantaseren.

@gebruiker363029, goed zeg dat je wacht.
Te vroeg testen brengt wat risico's met zich mee inderdaad.
Wanneer is/was jouw NOD?
Zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn?
Spannend zeg.
Morgen testen dus!!!!
Ik ben beniehiewd!

@Junibaby12 Hahahaha zo dat zou een uitvinding zijn! Dan zou ik 24/7 alleen maar daarnaar kijken hahaha! Ik vind ook dat wij daar recht op hebben haha!

@waitingfornrtwo. Nog steeds oud bloed! Ik had hoop dat ik eindelijk ging merken of het meer was dan alleen oud bloed! Ik hou jullie op de hoogte. 
Gelukkig veel afleiding tijdens de seminar en een mega kamer in mijn eentje! Super relax! Nu even ontspannen en straks lekker eten en het avond programma in. 
@laindey pak even goed de rust die je nodig heb. Hopelijk weet je straks meer en valt het uiteindelijk mee

?

He meiden, lees dat het nog steeds spannend is hier.. hopelijk zet het niet door neautygirl!

Balen voor de meiden die alsnog hun menstruatie hebben gekregen... 

Wilde even zeggen dat ik ook even offline ga. Van t weekend voelde ik mij weer jelemaal goed. En vandaag voel ik me even mega klote! (Sorry) Misschien dat het ook wel gedeeltelijk door de hormonen komt (clomid) maar er hoeft maar iemand te vragen hoe t met me gaat en ik schiet vol. Niet zo tof dus.. 

Ik wens jullie allemaal heeeeeel veel succes en ik heb net alles terug gelezen, dus ben weer even up to date en leef met jullie mee. 

Liefs!

Nog steeds een beetje oud bloed! Heb maar wel een tampon gebruik voor de zekerheid, maar niks! 
Oeps heb wel 1,5 wijntje gedronken! Dan had die test maar positief moeten zijn. Nu snel slapen! Morgen weer vroeg aan het ontbijt zitten! 

Morgen weer een nieuwe update! 
Hoe is het met jou @waitingfornrtwo?

Goedemorgen allemaal, volgens mij maakt dat wijntje niets uit de eerste weken van de zwangerschap (heb ik eens gelezen).
Hier ook nog steeds niks. Ik ga morgen ook testen heb ik besloten. Ik voel me totaal niet zwanger, maar ik weet dan ook niet hoe dat voelt. Jullie gingen morgen ook nog een keer testen toch?
Succes allemaal nog in deze dagen!

@klojo spannend voor jou! 
Ik hoef niet meer te testen. Mijn menstruatie is toch echt begonnen! Kan wel huilen, maar toch fijn om niet meer in onzekerheid te zitten. 
Op maar komende ronde

Ah wat ontzettend balen zeg.. ik herken je gevoel maar al te goed! Zo zie je maar dat 6, 7 dagen overtijd ook geen garantie is. Nu vind ik het nog spannender worden. Ik denk bij mij geen ander nieuws namelijk, maar dat gaan we morgen dan zien. Meestal word ik ook ongesteld na het testen, net of je lichaam je bewust valse hoop geeft ofzo... 

Terug
Bovenaan