Wachten op NOD, wie nog meer?

@klojo spannend! Ik ga voor je duimen!
mijn cyclus was dus 28 dagen maar ik kan dus nu zeggen dat ie weer 34 dagen is. Mijn volgende cyclus ga ik dus sowieso pas testen als ik een paar dagen over tijd ben. Ik hou maar even 34 dagen aan! 

En helaas niks te zien op de test, mijn NOD was gisteren, Junibaby12
(ik was gebruiker363029) Het was dan wel een hele korte menstruatie zaterdag, denk ook eerder aan innesteling maar dat is volgens mijn berekeningen te laat. ik ging uit van 28 dagen zoals mijn vorige cyclus rond de 30 dagen heb ik ook wel gehad. Nu afwachten dus

@beautygirl onee wat ontzettend klote zeg! Ik snap je gevoel helemaal. Hoef je je ook geen zorgen te maken om dat wijntje;-) Maar nu maar weer uitrekenen wanneer je eisprong is en daar naar uitkijken! 
Ik heb nog niet getest. Ga tot morgen wachten. Ook nog geen ongesteldheidsverschijnselen dus het blijft spannend.
@Klojo lastig is dat het hoe je lichaam met je speelt..succes morgen ik hoop op een positieve test voor je!
@Jaent spannend zeg. Wanneer wil je weer gaan testen?

@waitingfornrtwo maar goed dat ik die wijntjes heb gedronken tijdens het heerlijke eten! Ben blij dat ik weet waar ik aan toe ben en mijn menstruatie is erger dan de vorige keer. Het uitreken van de eisprong is nu wat lastiger. Mijn vorige cyclussen waren 28 dagen en nu 34! En ik wil deze maand het eigenlijk nog meer los laten en geen ovulatietesten gebruiken.
vanavond even samen praten en kijken wat vriendlief van het idee vindt! 
Ik voel de spanning voor jullie @waitingfornrtwo & klojo

Zo.... ik ben er weer! Een tijdje offline geweest.... eindelijk is de griep op zn retour?. net alles terug gelezen.
@beautygirl ongesteld......... pfffff en dat na een week overtijd!  Wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent.... en die wijntjes; laat die maar smaken, nu het nog kan ?.

@waitingfornrtwo jij houd de spanning er goed in... ik duim voor je!
Ik ga vol enthousiasme voor de volgende ronde.... 

@sjkn ja, eindelijk weet ik meer! Niet leuk om ongesteld te zijn. Vooral omdat ik echt wel misselijk geweest ben. 

Ik ga vanmiddag weer knuffelen met mijn nichtje. En vooral bijkomen van seminar met mijn werk. Het was een volle en drukke dag en avond met veel info en gezelligheid. Even relaxen is dan wel fijn

Hoi Lieve dames,

Ik heb vanmorgen positief getest. Eerst heel licht met de action en toen met CB de woorden 'zwanger' met 1-2 weken. Kortom nog heel pril maar volgens mij geen twijfel meer mogelijk. Bizar en spannend zeg..

@beautygirl dat klinkt als een heel goed idee. Ik hoop dat het werkt en dat ik hier snel lees dat je een positieve test hebt! Voor de rest van de dames natuurlijk ook!

Terug
Bovenaan