Wachten op NOD, wie nog meer?

hoi!

Ik schrijf graag met jullie mee. Ik ben Wendy, 29 en zijn in de 1e ronde voor een kindje. Mijn NOD ligt rond 4 februari.
Net wel een test gedaan van de kruidvat, wel te vroeg, 4 dagen van tevoren. Ik zie zelf wel een heeel lichtroze streepje , krijg hem zowat niet op de foto. mijn vriendin dacht hem wel te zien.
Wist niet dat het allemaal zo spannend was. Bahbah :)

Gefeliciteerd @waitingfornrtwo wat een geweldig nieuws! 
Blijf je meelezen in dit topic? 
Ik blijf het wel lastig vinden wanneer mijn eisprong kan zijn aangezien mijn cyclus nu langer is dan mijn vorige cyclus. 

Hoi allemaal,
Ook wij zijn met de eerste ronde bezig en mijn NOD ligt rond 9 februari! Vind het enorm spannend, de dagen duren lang! Ik denk niet dat ik kan wachten met testen tot de 9e... Vorig jaar heb ik een miskraam gehad met 8.5 week, dus extra spannend om weer te starten. @gebruiker10058818 ik hoop dat jouw test steeds positiever wordt!!

@beautygirl dankjewel! Ja ik blijf zeker meelezen. Ik ben erg benieuwd hoe het jullie vergaat en ga heel hard duimen dat het de volgende ronde raak is voor je! Ik kan me voorstellen ja, nu is je cyclus heel anders geweest dus moeilijk rekenen. Misschien een idee om ovulatietesten te proberen? Ik zag bij de action hele goedkope staan dus misschien handig? 

@Waitingfornrtwo, Yeah yeah yeah yeah.... *maakt een vreugdedansje*
Gefeliciteerd Wijfie, eindelijk is hij daar dan... de positieve test!!!
Superblij voor jou/ jullie.
Geniet er maar lekker van.

Liefs Em

Hi iedereen, ik zit met een vraag en hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ben halverwege september gestopt met de pil (zo'n 7 jaar geslikt, ben 27 jaar) en had de maanden daarna een redelijk normale cyclus. Mijn laatste ongesteldheid kwam op 21 november en sindsdien; niks! Tests gedaan en ik ben niet zwanger. Zit nu dus een beetje in dubio wat ik kan/moet doen. Ovulatietesten? Naar de dokter? Is deze extreem lange periode normaal (ontpillen?) hoor graag jullie mening en ervaringen! Xx

Hoi dames
Voor degene met een positieve test, gefeliciteerd! 
Ik heb gisteren weer bloed geprikt (hcg vorige week was 60,dus heel laag) heb net de uitslag gehad. Mijn hcg gisteren was 101. Wel gestegen maar echt niet genoeg gestegen. Het is in ieder geval al een verbeteren in vergelijking met vorige maand (miskraam). Toen was mij hcg met de tweede keer bloed prikken nog maar 3. Ik moet morgen terug bellen om een afspraak met dr gynaecoloog te maken. Hopelijk kan ik daar snel terecht. Wat betreft mijn bloedverlies, dit is echt met vlagen. In het weekend alleen maar bruine afscheiding gehad bij afvegen en maandag helemaal niets. Dinsdag wat roze bij afvegen en gisteren ook weer niets. Vandaag ook weer bruin en roze bij afvegen. Ik ben helemaal in de war en ga maar uit van het ergste, 2e miskraam op rij.

Terug
Bovenaan