Wachten op NOD, wie nog meer?

hallo dames
Ik ben nieuw hier en geen idee hoe alles nog werkt
Sinds begin nov gestopt met de pil gelijl ongesteld geraakt eind dec eisprong gevhad  ben toen begonnen met ovulatietesten helaas kwam daar niet veel uit symptomen waren alleen gevoelige borsten en heel enkel misselijk nu deze maandweer begonne met ovulatietesten eisprong gehad nu al dagen lang enorme steekjes in me onderbuik en gevoel of word ik ongesteld  terwijl mijn nod 9 feb is wel afscheiding (melkachtig wit)  maar niet de hele dag het is weer wachten geblazen zo spannend allemaal... 
Deze maand voelt zeker anders dan afgelopen maanden.omdat ik die steekjes nu meer heb en vorige maand niet ben benieuwd wat er volgende week uit komt

Gefeliciteerd voor diegene die een positieve zwangerschap hebben...

@Laindey wat ontzettend vervelend dat jenog steeds geen duidelijkheid hebt. Ik hoop dat je snel bij de gynaecoloog terecht en kan en ik duim voor je dat hiet niet opnieuw een miskraam is. Sterkte en dikke knuffel!

@waitingfornrtwo ik hoop ook dat ik snel terecht kan want dit is gewoon echt niet meer leuk die onzekerheid allemaal. 
Jij gefeliciteerd joh! Super leuk! 

@waitingfornrtwo  ik heb tijdens de andere cyclussen ovulatie testen gebruikt! Dus ik wil eigenlijk een keer zonder doen. Misschien maar gewoon gokken en we zien het wel! Misschien ben ik er dan nog minder mee bezig.
@laindey spannend en het lijkt me ook heel onzeker momenteel. We blijven duimen.

Gefeliciteerd @Klojo @Waitingfornrtwo, super dat het is gelukt. 
Helaas nog geen nrtwo hier ben al ongesteld geworden, gisteren ochtend nog getest, helemaal niet nodig geweest dus.
Wat een spanning @Laindey, hopelijk komt het nog goed. Vorig jaar had ik ook een miskraam, na 8 weken hartje gestopt, kwam ik na 10 weken achter en met medicijnen is de miskraam na 12 weken gekomen

Hi allemaal! Ik praat graag met jullie mee! Mijn naam is Sophie, 24 jaar en in ronde 1. Mijn NOD is naar verwachting op 14 februari. Hoewel mijn menstruatie altijd erg onregelmatig is heb ik mijn lichaam in het afgelopen jaar zonder anticonceptie goed leren kennen! Mijn menstruatie varieert meestal tussen de 25 en 29 dagen  Ik voel elke maand mijn eisprong en deze is ook zeer duidelijk te herkennen aan mijn afscheiding (hoewel ik het, net nu het van belang is, deze maand lastiger te herkennen vond). Ik merk nu al dat het wachten erg lang duurt en kijk dan ook uit naar 14 febr! 

@Laindey, jeetje wijfie, wat een elendige situatie.
Hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt, want die onzekerheid lijkt me killing!
Sterkte wijfie.

Terug
Bovenaan