Wachten op NOD, wie nog meer?

Stil hier, waar is iedereen gebleven?

Ik ben al vanaf gistermiddag ongelooflijk misselijk.
Hoop dat het een goed voorteken is en geen griep...

Fijn dat je er nog bent :)
Begrijp heel goed dat je even een stapje terug doet.
Dat betekend dus dat je je ongesteldheid nu weer achter de rug hebt?
Op naar hele vruchtbare dagen!!

Hi lady's,
Ik ben nieuw hier. Voor het eerst op een forum. Maar ik voel op sommige momenten alles zo duidelijk, en dan weer niet. Voor het eerst raakt mijn geduld op.
Mijn symptomen zijn; steken boven mijn lies, soms hele gevoelige tepels, raar gevoel in mn borsten, koud en moe.
Wanneer mijn NOD is onduidelijk, vanwege onregelmatige cyclussen.
Maar ik was 24 jan. ongesteld geworden en na afloop gelijk extreem veel last van cervixslijm op 29 januari.
Dit heb ik nog maar 3x opgemerkt in bijna 2 jaar. Waarbij de 2de keer ook raak was en bij de 1ste keer niet konden klussen.
Vandaar dat ik het nu zo spannend vind want, vanaf woensdag voel ik steken voornamelijk links. Maar ook af en toe rechts :s Dat kan toch niet tegelijk, beide kanten een eisprong?
Hier even een samenvatting van de afgelopen 2 jaar. Heel verhaal maar ik moet het even kwijt
Wij zijn al vanaf mei 2016 bezig. Het eerste jaar kwam mijn ongi niet lekker op gang. Hormoonpillen daarvoor geprobeerd, maar het sloeg niet aan. 
Vorig jaar in April 2017 heb ik me laten onderzoeken bij de HA, alles zag er goed uit. Bij mijn man was alles uitstekend.
Mijn ongesteldheid werd al wat normaler, eindelijk een paar vloei dagen erin. Maar nog steeds heel erg onregelmatig cyclus van 18 tot 45 dagen. Geen pijl op te trekken
In Juli ben ik veel minder gaan werken en voor een andere werkgever. Had er veel stress door.
Geen stress meer en...BAM zwanger. 12 aug. was mijn laatste ongestelheid. Op 21 sept. had ik veel last van cervixslijm en op 30 september teste ik eindelijk zwanger. Helaas op 15 oktober een miskraam. 
Ongestelheid is nog steeds onregelmatig en weinig vloeien.
Nu hoop ik zo dat ik zwanger ben. Aangezien dat ik bij de vorige keer dat ik zoveel cervixslijm had, daarna ook raak was. 
De eerste keer dat ik cervixslijm had konden we niet klussen, vanwege ik weg was door mijn werk. Het was me toen wel opgevallen dat ik daarna extreem veel vloeide in men ongesteldheid. Wat ik normaal absoluut dus niet heb! 
Mocht ik niet zwanger zijn dan staat mijn eerste afspraak op 13 feb klaar bij de gyn.
Ik ben 28 jaar en gelukkig getrouwd met mijn man van 35 jaar.
Ik heb jullie verhalen gelezen en ik ga het vanaf vandaag bijhouden.
Xx 

@Missyoudontknow, Welkom bij deze gezellige groep dames.
Tjonge wat een verhaal zeg.
Wat naar dat het mis is gegaan.
Jullie zijn echt al een tijdje bezig.
Doe je ook ovulatietesten?
Als je op 24 januari ongesteld bent geworden en dan op 29 januari al zo veel slijm had, zou dat dan betekenen dat je een supersnelle eisprong had?
Ik hoop met je mee dat deze ronde raak is in ieder gevan.

Het kan trouwens wel dat je aan 2 kanten een eisprong hebt.

De symptomen zouden inderdaad zwangerschapssymptomen kunnen zijn, maar weet ondertussen ook wel dat ons lichaam ons volledig voor de gek kan houden...
Lastig dat je niet weet wanneer je NOD is, kan je er ook niet echt naar toe leven.
Als je weet weanneer je eisprong was, daar dan iets van 14 dagen bij optellen.
Sterkte wijfie.

@junibaby12 ja, die ik gelukkig gestopt!! We gaan het eind volgende week maar gezellig maken dan zit ik richting mijn eisprong. Nu ik weet dag ik deze maand geen ovulatie testen ga gebruiken ben ik er veel rustiger om. Ik check het forum ook iets minder. 
Wanneer zijn jouw vruchtbare dagen?

Hallo allemaal! Mag ik me ook melden?
Ik lees al een paar weken mee, maar dacht nu laat ik ook eens wat schrijven :) Gefeliciteerd iedereen die zwanger is geworden afgelopen periode en ik hoop voor de rest dat het ook snel lukt!

Ik heb net na de jaarwisseling (5 januari) mijn spiraal na 5,5 jaar laten verwijderen, omdat mijn vriend en ik voor ons eerste kindje willen gaan :) Daarna op 8 januari mijn eerste menstruatie gehad. Deze maand zijn we nog niet heel bewust bezig geweest, vooral omdat ik ook geen idee had wat m'n cyclus zou zijn. Gisteren ben ik weer ongesteld geworden, wat betekent dat ik een cyclus van 26 dagen zou hebben. Dus daar gaan we nu maar van uit! 
Ik vind het wel echt spannend allemaal, heb ook zoiets van nu we deze keus gemaakt hebben, wil ik ook gelijk dat het lukt. Dat is natuurlijk een beetje onmogelijk, maar wachten duurt wel lang steeds! Volgens de app (mijn kalender) is mijn NOD nu 1 maart. Ik hoop hier een beetje mee te kunnen schrijven om ervaringen te delen!

@Beautygirl, Fijn dat ze weer achter de rug zijn. Dat is voor mij altijd het moment dat mijn focus weer volledig op de komende ronde gaat.
Mijn vruchtbare dagen zijn al weer even over.
Ik mag over 6 dagen al weer testen :)
Zit dus rustig te wachten en te hopen dat van binnen alles gaat zoals het moet gaan.
En kom zo vaak als je wilt en als je geen zin hebt, doe je het niet.
Niks moet hier... En je bent en blijft gewoon welkom.

@Rnsk, Welkom in onze gezellige groep..
Spannend zeg voor jullie eerste kindje. Ik hoop voor jullie dat het heel snel gaat lukken.
Onmogelijk is het niet. Ik was bij mijn 2 meiden ook heel snel zwanger.
1e was ik er nog niet eens mee bezig en zat ik met de test al in week 6, 2e was meteen raak.
Het kan dus wel.
Weet alleen niet hoe dat werkt met een spiraal, daar heb ik namelijk geen ervaring mee.

Terug
Bovenaan