Wachten op NOD, wie nog meer?

Hier ook cyclusdag 5 van ronde 3 vandaag en op naar de vruchtbare week. Ik ga deze maand niet meer googlen op mogelijke kwalen en symtomen want ik dacht afgelopen maand alles te voelen en werd toch ongesteld dus dat doe ik niet meer. Gewoon romantische avondjes inlassen met manlief en hopen op een winder ( want dat blijft het toch een zwangerschap ) 
Hebben jullie lange cyclussen ? Bij mij valt het mee ongeveer 26 dagen.

Succes allemaal ! 

Helaas vandaag toch ongesteld geworden. Een beste domper want had een best goed gevoel erover deze maand. Nu ff flink aan balen en als dat over is met goede moed na volgende maand ?

@junibaby12, Bedankt voor je reactie, een hartig welkom is altijd leuk :)
Wat leuk dat je trouwens al 2 meiden heb. 
Ovulatietesten heb ik een half jaar geprobeerd. De digitale van CB gaf een smiley aan. Alleen ze zijn best wel prijzig en ik lees toch liever de strepen af. Van sensitest kreeg ik geen 2 strepen te zien. Toen had ik een pakket gekocht van sensitest voor extra gevoelig. Alleen die vind ik persoonlijk helemaal niks. Ik krijg altijd 2 strepen te zien. Ik ben er mee gestopt omdat ik er juist onrustig van werd.
Ik hoop inderdaad dat het een supper snelle eisprong was, die ik had gevoeld op wo 31 jan. S'avonds flinke steken, ik voel bijna nooit een eisprong.
En ik weet het, ons lichaam kan ons goed voor de gek houden. 
Genieten nog met z'n tweeen is ook geen straf, en idd lekker romantisch houden.

@junibaby12 wat spannend voor jou! Het wachten is begonnen voor jou. Ik denk dat mijn NOD 28 februari is dan ga ik uit van 30 dagen. Mijn vorige cyclus was 34 dagen en die keren daarvoor was het altijd 28. Ik wil dan wel pas begin maart testen! 
Omdat ik geen ovulatie testen ga doen deze maand heb ik mijn ovulatie berekend en gedeeld met mijn vriend! Dan weet hij ongeveer wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. 
Vanmiddag ga ik weer knuffelen met mijn nichtje van bijna 4 weken. Zo fijn om nu al een klein nichtje in handen te kunnen hebben en de aller leukste tante te kunnen zijn

Goedemorgen ladies! 
Terug van weggeweest ?. Ik probeer wat minder met het forum bezig te zijn. Ik vind het wel fantastisch om alle verhalen zo weer terug te lezen. Maar had  geen tijd om te reageren. En ik merkte dat ik er op Den duur teveel mee bezig was. 
Ik zit nu op dag 10, en houd nu een cyclusperiode van 30 dagen aan.  Verder maar goed verliefd doen met mijn man en hopen dat het goed gaat.
Ben heel benieuwd hoe het met de rest vd dames is!

@sjkn we lopen een beetje gelijk op! Ik zit inmiddels op dag 7 en hou ook 30 dagen aan. Hier probeer ik er ook minder mee bezig te zijn. Geen ovulatie testen, geven misschien wel een rustiger gevoel in mijn lichaam. 

@Gebruiker10056395
Veel plezier deze aankomende week J
Hier ook een cyclus van 26 dagen, maar ik hou 28 dagen aan voor de zekerheid.

@Chantal, oooow nee toch… Balen zeg.
Succes weer voor de komende maand!

@Missyoudontknow, Ja het is heerlijk om 2 meiden te hebben. Hopelijk nog een 3e (jongen mag ook ;) )
Ik koop mijn ovulatietesten bij wish 20 voor €4 dus dat is nog wel te doen.
En daarbij vind ik het ook echt heel leuk om te weten wat er in mijn lichaam gebeurt.

Wat is supersnel? Die van mij was op dag 13, volgens mij ook supersnel dus J

@Beautygirl, ja hoor nog 5 nachtjes slapen hahahaha :p
Hoe oud is je nichtje?
Die kleintjes zijn de beste afleidingsmeganismes die je maar kunt bedenken.
Die van mij houden me ook lekker bezig. Afgelopen nacht de hele nacht om precies te zijn.
2 uurtjes geslapen en nu heerlijk aan het werk YEAH!!! Haha

@Skjn, heeeeey leuk dat je weer even langs komt.
En je hoeft echt niet op iedereen te reageren, gewoon af en toe even vermelden hoe het met je gaat is ook prima toch.
Je vruchtbare dagen komen er dus weer bijna aan, inderdaad, doen jullie maar even lekker verliefd.
Heerlijk en lekker van genieten.

Ik was heel erg rustig de afgelopen maand, maar merk dat het toch wel begint te kriebelen nu.
Ook omdat ik met vlagen toch best wel misselijk ben.
En heel erg moe ( maar dat komt omdat die 2 moppies niet lekker waren vanacht)

Dus het wachten is nu echt wachten.
5 nachtjes tot NOD!

Terug
Bovenaan