Wachten op NOD, wie nog meer?

@beautygirl; leuk dat we weer samen tegelijk oplopen
.. ben heel benieuwd of het deze maand zal lukken. Ik heb iig ook veel afleiding,  want we gaan eind vd week starten met het verbouwen van de badkamer... maar tussendoor natuurlijk even wat afleiding.... you know what i mean ??
@junibaby12 ; wat een ontzettend lieve reactie. .. op iedereen reageren is bijna geen optie meer aangezien er veel dames bij zijn gekomen... ontzetrend fijN om te lezen dat ik niet de enige ben die er mee bezig is en waar het dagelijks door het hoofd gaat... 
Gedeelde smart is halve smart, toch???

@beautygirl wat heerlijk zo'n lief klein nichtje om mee te knuffelen. Geniet ervan! En ook van deze maand. Ik duim voor je! En ook voor d erest van de dames. 

@sjkn afleiding is heel erg fijn! Ik heb weer een laserbehandeling van mijn brandwond en mijn verjaardag tijdens de eisprong, dus kwa pijn genoeg afleiding. Hopelijk lukt het dan wel om het gezellig te maken. Vriendlief is gelukkig ook weer iets meer thuis vergelijkbaar met afgelopen week werken.

@waitingfornrtwo. Hoe gaat het met jou? Kleine nichtjes zijn heel erg leuk maar de wil bij ons wordt daardoor ook groter. We Genieten er intens van, maar genieten nu het nog kan ook om samen te zijn en om wat langer in bed te liggen op zondag. Ik gok dat mijn eisprong ergens volgende week is. (Lastig na een regelmatige cyclus van 28 dagen nu ineens 34 dagen) maar zonder ovulatie testen moet Het vast goedkomen 

Zo, ik moest gisteren naar de bekkentherapeut.
En aangezien ze altijd met grof geweld aan mijn bekken ging trekken, durfte ik het niet aan om daar heen te gaan.
Ik voelde me echt zwanger, met misselijkheid, krampen en alles erop en eraan.
Ik dacht ach wat ook, ik gooi er een early test tegenaan.

https://s17.postimg.org/k3ocpre9b/test1.jpg

En daarna nog een Clearblue, moest het toch zeker weten....

https://s17.postimg.org/5kh7ocsu7/test_2.jpg

Ik ben wel blij, maar toch ook gereserveerd.
Eerst maar eens een kloppend hartje zien.
Dan ga ik pas juichen

Hallo dames,

Ik ben erg onzeker over mijn cyclus. Tot nu toe heeft moeder natuur elke maand netjes op de deur geklopt. 6 Januari was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie tot zo ver heb ik ook een cyclus van 28 dagen. Inmiddels ben ik 5/6 dagen overtijd en al de testen waren negatief?

heeft iemand na deze periode nog positief getest?

ik was niet bezig met zwanger worden, ik slik ook langer dan 1 jaar de pil niet.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

liefs,

een onzekere moeder

Aaah junibaby, wat ontzettend fijn, ik kan mij voorstellen dat je nog voirzichtig bent dus ik ga je ook maar heel voorzichtig feliciteren ??

Terug
Bovenaan