Wachten op NOD, wie nog meer?

@junibaby 

Wat geweldig een positieve test! Het blijft spannend, maar het is ook zo mooi wonder. Nou kan je met gezonde spanning naar de echo toeleven ? 
Ik hou het ook echt niet meer uit, allebei de kanten nog steeds steken bij mn lies in de buurt.  Ik was ook al van plan om morgenochtend te gaan testen, veeel ste vroeg mischien. Maar blijft met mijn onregelmatige cyclus een groot raadsel. 
@gebruiker10060510
Sorry ik kan je er niet bij helpen. Ik teste wel positief bij mij pas op dag 49 toendertijd. Maar mijn cyclus is niet regelmatig. Meestal wel tussen de 22 A 28 dagen. En soms totaal iets anders. Succes

Ik wacht op mijn NOD, volgens de agenda is dat zaterdag, maar ik twijfel of het klopt. Ik ben af en toe onregelmatig. 

Ik twijfel ook of ik (gelijk) een test ga doen.. er zal toch teleurstelling komen vrees ik, misschien eerst een tot twee weken wachten of mijn menstruatie komt. 

Thnx meiden, ik ben ook wel blij met de positieve testen, maar nog heel erg voorzichtig.
Ik ga zaterdag of zondag nog een keer testen in de hoop dat de test dan donkerder uitslaat.
Ben mega benieuwd en hoop op een hele donkere streep.
Ondertussen nog steeds lekker misselijk.
Dus dat geeft me wel hoop!
Voelt verschrikkelijk, maar ik ben nu even heel blij met het misselijk zijn! :)

@Freragon, als je kan wachten, wachten.
Een teleurstelling is nooit leuk.
Als je er mee om denkt te kunnen gaan dat je test wit is, zou je gewoon kunnen testen zaterdag.
Weet je wanneer je eisprong was?
Dan zou je 14 dagen door kunnen tellen.

Junibaby (voorzichtig) gefeliciteerd! Ziet er erg positief uit hoor!! 

Ik ben even een tijdje afwezig geweest, probeer het allemaal n beetje los te laten na de vorige teleurstelling. Wat wel goed werkt is dat er op mijn werk vanalles is, en dat het aankomend weekend carnaval is! Dus dat geeft n mooie afleiding. Vandaag geweest voor een echo, mijn eisprong zal waarschijnlijk dit weekend ergens plaatsvinden. Dinsdag terug om te kijken of ie gesprongen is. Ga dit keer proberen helemaal niet te testen op mijn nod, maar pas als ik een week overtijd ben. (Als ik niet gewoon ongesteld word) 

Liefs Renate

Bij mij vanmorgen een heel licht streepje (alleen te zien in daglicht).
Bij de CB test gaf die nog wel aan van “niet zwanger”.
 Maar ik heb wel meer hoop dat mijn gevoel klopt. Vorige keer had ik ook zo licht twijfelachtig streepje, en daarna met Cb een duidelijke test gehad van 1-2 weken zwanger. 

Sinds september gestopt met anticonceptie (nuvaring). Mijn cyclus is sindsdien erg regelmatig geweest, altijd 30 dagen. Ik had afgelopen maandag ongesteld moeten worden maar ben het nog steeds niet. 3 dagen overtijd dus. Vanochtend getest maar helaas negatief. Ik wacht nog tot zondag en als ik dan nog niet ongesteld ben en ik test nog steeds negatief, ga ik volgende week een afspraak maken bij ha. Wat een spannende periode is dit zeg! Wil echt graag duidelijkheid. Voel me behoorlijk voor de gek gehouden door mijn lichaam. 

Ik moet erbij zeggen dat ik verder helemaal geen symptomen heb. Ook geen symptomen die wijzen op naderende menstruatie. Ik begin altijd met licht bloed, heb tot nu toe helemaal geen bloed gehad. Kan nog komen natuurlijk. Maar eventueel zwangerschapskwaaltjes merk ik ook nog niks van... 

Terug
Bovenaan