Wachten op NOD, wie nog meer?

Mijn NOD is 14 februari, maar ik heb gister en vandaag al wat donkerbruine afscheiding verloren en zoals gewoonlijk sinds deze week erg gevoelige borsten. Ik denk dat mijn menstruatie snel zal volgen... :( Ik ben benieuwd! 

@JuniBaby12 
helaas weet ik niet wanneer mijn ovulatie precies was! Ik ben nog een nieuweling met alles controleren en bijhouden. 
Tot maandag ben ik weg, dus ik kan dan geen rest doen. Ik wilde morgen een vroege test doen, maar ze waren vandaag op in de winkel! Dan maar dinsdag testen, mits ik van te voren ongesteld word. 

succes iedereen!

Gefeliciteerd junibaby12! Ik hoop zo voor je dat het nu wel goed blijft gaan! Ik ga voor je duimen!

Kleine update van mijn kant voor degene die hier nieuwsgierig naar zijn. Afgelopen woensdag heb ik de halve middag in t ziekenhuis gelegen omdat ik stekende pijn in mn rechterlies had. Huisarts was bang voor bbz en heeft me direct doorgestuurd naar spoed. Bloed geprikt (hcg was 270) en echo gehad. Niets te zien op echo, niet in baarmoeder en ook niet ergens anders. Opluchting wel. Nog geen sprake van een bbz. Vrijdag opnieuw bloed geprikt, hcg was gestegen naar 447! Best goed nieuws dus. Heb inmiddels ook nog maar minimaal bloedverlies, echt bijna niets meer. Morgen moet ik terug naar de gynaecoloog, opnieuw bloed prikken en weer een echo. Heeeeeel spannend! 

Terug
Bovenaan