Wachten op NOD, wie nog meer?

@junibaby12 Het lijkt de goede kant op te gaan. Vandaag was mn hcg ook weer verdubbeld. Op echo nog steeds niets te zien maar volgens gyn is dat ook pas als je hcg hoger is dan 1500. Woensdag moet ik weer bloedbprikken en vrijdag weer een echo. Ben toch wel blij dat het nu allemaal goed in de gaten gehouden wordt. 

Dag dames,

Heb alles weer even bijgelezen en wat een hoop verhalen weer, 
Ik gun het iedereen zó!

@laindey wat een dubbele gevoelens bij jou, van harte meid hopen dat de eerste loodjes het zwaarst zijn dan maar. 

Voor mij is het weer eventjes een tijdje geleden. 
Vorige periode was het helaas niet gelukt. Mijn schoonzus was wel bevallen van een gezonde jongen.  was echt geen fijn gevoel.. Ik gun het haar maar het is voor haar onverwachts en eigelijk niet in de planning en dat merkte je aan alles de hele zwangerschap tot geboorte.  En dan sta je daar terwijl wij zo graag willen en al ruim een halfjaar bezig zijn, en dan zie je hun reactie. Daar hebben we ons overheen gezet. 
Deze maand hebben we het weer geprobeerd de laaste dagen voel ik me zo ongelukkig en verdrietig (waarom?? heb niks om ongelukkig voor te zijn) 
Nu heb ik al 2 dagen geen honger en rare steken in me buik niet continu.  
Rond dit weekend is mijn NOD kijk er al niet meer zo naar. 
We gaan het beleven. 

Let's go Girls. never give up!
en de zwangere onder ons geniet van je zwangerschap voor je het weet zijn ook die 9 maanden weer om. 

Liefs van Elfa 

Laindey jeetje spannend allemaal zeg! Blij voor je dat het nu goed gaat.. 

Junibaby gefeliciteerd meid! Hartstikke duidelijk positief! 

Ik zit momenteel in mijn vruchtbare dagen.. goed gebruik van gemaakt! Al 2 dagen n positieve ovu test. Dus duimen maar! Morgenochtend n echo om te kijken of ie gesprongen is ☺? Hoop zo dat het (weer) raak is deze maand! Zo niet mag ik nog 1 ronde clomid en dan gaan we bespreken hoe verder.... Hopelijk is dat niet meer nodig!!! 

Begrijp echt niet waar mijn reactie gebleven is, maar ik had dus al gereageerd....

@Laindey, inderdaad fijn dat ze je goed in de gaten houden.
Alle moppies moeten nu lekker blijven plakken!!!

@Elfa, kop op meid, je bent er nog niet.
Niet nu al opgeven hoor...

@Rvis, dank je wel wijfie, wij zijn ook echt wel heel erg blij.
Willen wel heel graag eerst een kloppend hartje zien voor we ons helemaal volledig aan die blijdschap overgeven.
Gelukkig mogen we nu wat eerder komen.
28 februari gaat het gebeuren, best wel spannend.
Ook hier gaat het wachten dus gewoon beginnen :)

Ik duim mega voor je dat je eitjes springen en mega goed benut zijn.
Die positieve testen zijn in ieder geval een heel mooi begin.
Nog 1 positieve test te gaan!!! ;)

@junibaby12 een dikke positieve teste! Gefeliciteerd!  Wanneer was je NOD? 
@laindey oh wat spannend! Wel heel fijn dat je HCG verdubbeld, fijn nieuws. Ik blijf wel duimen hoor. 
@Rvis ook blijf ik voor jou duimen! Spannend! 
Hier zijn de vruchtbare dagen onderweg. Hopelijk gaat het lukken want ik kom net uit het ziekenhuis vandaag voor een nieuwe laserbehandeling. Als ik niet teveel pijn heb komt het goed! Hier cyclusdag 14 en verwacht dat die iets later is in verband met een langere cyclus afgelopen maand

@junibaby12 : wat een goed nieuws!  Gefeliciteerd. 
@beautygirl: wij lopen echt gelijk op... ik zit nu ook in de vruchtbare dagen.  Volgens de app is vandaag mijn eisprong.  Maar ik weet niet zo goed of dat klopt. 
We proberen onze dagen goed te benutten. Maar de verbouwing en de vermoeidheid daardoor wil niet helemaal mee helpen...
Verder ben ik er nu al rustiger mee bezig dan vorige maand. 
AllemaaL heel veel succes en vooral genieten maar ?

Terug
Bovenaan