Wachten op NOD, wie nog meer?

@laindey
vanmiddag ga ik ook naar de gyn. Ga ik ook vragen vanwege pijnlijke steken in mijn linkerlies die aanblijven houden. Toevallig stond deze afspraak al gepland omdat, we al een lange tijd proberen zwanger te worden. 
Nu test ik zins vorige week dat ik zwanger ben met early testen. En vanaf zondag gaf de CB test 1-2 weken zwanger aan. Heel blij natuurlijk alleen ik maak me ook zorgen.
al vanaf 1 feb. Voel ik onwijs veel steken in mijn linkerlies. Volgens mij was dat ook de dag van Mn eisprong. 
Vanaf 8 feb. Test ik positief, in het begin heel licht streepje en nu is het een donker streepje. 
Vrijdag 9 feb. De verloskundige gebeld vanwege de pijnlijke steken. Maar die vertelde dat ik niet al een positief zwangerschaptest kon hebben als 24 januari ongesteld was geworden... Ik mocht wel langskomen als de pijn echt niet te houden was.  
Ik hou jullie op de hoogte wat de gyn. zegt over de steken. 

Inwendige echo gehad, bij mijn eierstokken was er niks te zien. Bij mijn baarnmoeder alleen een dikke slijm van 1,6 dus nog een prille zwangerschap. 
Over de steken hoefde ik mij geen zorgen te maken. Het zijn gewoon zwangerschap kwaaltjes. 
Tenzij ze nog erger worden, dan gaan ze ook de hcg waarde checken. 
Succes iedereen!

Missyoudontknow ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Probeer je niet te druk te maken... Ik hoor van meer meiden dat ze last hebben van steekjes.. Hoeft niet altijd iets verkeerds te betekenen! 

Ik ben vandaag bij de arts geweest en mijn eitje was idd gesprongen! Zaterdag terug om bloed te prikken en dan maandag de uitslag. Ik denk dat ie zondagavond gesprongen is, meen het gevoeld te hebben. Had ook zondag en maandag n duidelijk positieve test waarvan zondag het duidelijkst. Ik hoop zó erg dat het raak is! Nu is het weer afwachten..... ??

@junibaby wat goed zeg, heel erg gefeliciteerd en hoop dat het deze keer helemaal goed gaat.
@laindey, jeetje meid wat een spanning, nou ik hoop dat je de volgende keer ern mooie echo hebt met een garnaaltje.
@Rvis, spannend meid, ik gun het je zo erg en hoop echt dat het deze maand gewoon goed raak is.
@waitingfornumbertwo ook gefeliciteerd.
@Beautygirl hoop dat jij deze maand ook een positieve test in handen hebt.
Voor iedereen die ik vergeten ben, heel veel succes met wachten en hoop op veel positieve teste deze maand.
Met mij gaat verder alles goed, inmiddels 9 en een halve week verder en al 1 mooie echo gehad nu mag ik nog 2 weken wachten dan krijg ik mijn termijn echo.

Terug
Bovenaan