Wachten op NOD, wie nog meer?

Hallo allemaal.. Nieuw hier. 
Aan het wachten op mijn NOD de 22e.. Pff word echt gek van ongeduld. Ronde drie maar nu "gewerkt" met (positieve) ovulatietesten. En voor het eerst een positief gevoel. Maar 'het wachten is drama.. 

@Beautygirl, Mijn NOD was 10 februari. Ik testte 4 dagen voor mijn NOD al positief, dus denk dat ik niet alleen een supersnelle eisprong had (deze was ook al eerder, wist ik door mijn ovulatietesten) maar dat mijn eitje ook vanuit mijn eileiders naar beneden is gevallen mijn baarmoeder in.
Iemand had in ieder geval heel veel haast met innestelen haha.
Zo lang het nu de tijd maar neemt om rustig te groeien hihi :p
Hoop in ieder geval dat jij je dagen heel goed kan benutten deze maand en dat je je dan ook lekker aansluit :)

@Sjkn, Succes de komende dagen.
zou zo gaaf zijn als jij en beauty samen op kunnen gaan straks.
Ik duim voor jullie!

@missyoudontknow, Gefeliciteerd wijfie. Heel fijn voor je.
Hoop dat die steken wat minder gaan worden in de loop der dagen.

@Rvis, yeah hij is gesprongen..
Hoop zo voor jullie dat jullie hem goed benut hebben, zou echt mega fijn zijn!

@Dns, Dank je wel wijfie!
Het voelt in ieder geval heel anders als vorige maand.
Toen had in bijna geen kwaaltjes, maar wel heel veel ongesteldheidskrampen.
Nu heb ik echt mega pijn in mijn borsten en ben regelmatig misselijk, vooral als ik te weinig eet.
Heb er dus alle vertrouwen in dat het nu goed gaat!

@017, Ja, geduld is een schone zaak.
Maar verschrikkelijk als je op iets wacht dat je zo graag wilt.
Sterkte met wachten in ieder geval!
Ow ja eeenuhm WELKOM HIER :)

Ik ben bang dat ik mijn eisprong gemist heb. Of hij komt nog! Doordat ik geen testen deze maand gebruik, ben ik er minder mee bezig, maar wel meer onzeker over. Als deze maand het weer 34 dagen is dan komt die dit weekend, anders tussen afgelopen dinsdag en vrijdag. Afwachten! 

Hey meiden! Dacht kom ook weer eens buurten!@Laindey wat fijn dat je hcg verdubbeld!! Hoop ook op een mooie echo voor je!@Junibaby12 Waah wat gaaf! Gefeliciteerd met je zwangerschap!@missyoudontknow Jij ook van harte gefeliciteerd!@RVis Spannende dagen zeg!! Fijn dat je die bevestiging krijgt!@Beautygirl en @Sjkn Ik ga echt heeeel hard voor jullie duimen meiden! Het is jullie zo gegund!@Beautygirl Heb je gewoon regelmatig geklust rond het midden van je cyclus? Dan komt het vast goed!@Dns Wat spannend dat je al bijna de termijnecho hebt! Super leuk!Volgens de berekeningen ben ik nu 7.3 of 7.1 weken zwanger. (Twee apps zeggen 2 verschillende dingen haha). Dinsdag om 19.10 u heb ik de eerste echo, waar ik erg naar uitkijk maar ik vind het ook doodeng. Hoop zo dat alles goed is! Verder ben ik echt extreem moe en vaak misselijk, wat ik helemaal niet zo had bij mijn zoontje! Ze zeggen dat het dan een meisje is haha! Hoop het stiekem ook wel.

@mamad ik was heel netjes 28 dagen maar de laatste keer 34 dagen. Zondag voor het laatst gezellig gemaakt. Andere dagen lukte niet in verband met een laserbehandeling van mijn brandwond, waardoor ik teveel pijn heb. Ben ook niet aan het werk! Misschien lukt het van het weekend weer.
voor jou ook spannend!! Niet bang zijn voor de echo, gewoon op je af laten komen.

@Beautygirl Oja nou weet ik weer! Zo irritant zeg opeens onregelmatig! Hoop voor je dat het gelukt is meid! Auw dat klinkt erg pijnlijk die brandwond! :( Mag ik vragen hoe je eraan komt en waar hij zit? 

@mamad, Dank je wel...
Als wat jij zegt klopt, dan krijg ik nu ook weer een meisje...
Dat gaat wat worden met 3 meiden...
Ik ben benieuwd.
Veel plezier bij je echo.
Ik heb die van mijn de 28e, vind het net zo spannend!

@Junibaby12 Ohh zou geweldig zijn toch! Lekker kippenhok! Ach ja misschien is het maar een fabeltje! Dankjewel! Ohh ook aftellen! Snap dat je het spannend vind.. ik las in een ander topic dat het was misgegaan vorige maand? :( Vreselijk! Maar het komt vast helemaal goed nu!!

Terug
Bovenaan