Wachten op NOD, wie nog meer?

@mamad mijn brandwond komt door vuurwerk tijdens oud en nieuw 2002/2003! Sinds 4 jaar loop ik hiervoor in het ziekenhuis in Beverwijk! Niet fijn en baal ontzettend dat het precies in mijn vruchtbare periode is. Alles komt goed, als het nu niet zo is, komt het volgende maand weer

@Mamad: wat leuk zeg... weer even een berichtje van jou. Leuk om te lezen hoe het met je gaat. 

Ik heb gister in ene last van mijn borsten : gevoelig en gespannen.  Dit is wel erg vroeg voor mijn NOD.... dus zal het dan toch? 
Nu de kunst om het af te wachten. .......

@Mamad, ja inderdaad, vorige maand is het aan het begin van de 6e week fout gegaan.
Over 2 dagen zit ben ik net zo ver.
Dus wel even een spannend moment zeg maar.
Klinkt misschien stom, maar ergens lijkt het me rust te geven over die periode heen te gaan.
Alsof een miskraam elke keer op dezelfde dag plaats vind.
Ik weet het, klinkt stom, maar zit tussen mijn oren denk ik.
Verder voelt het deze keer heel goed hoor.
Geen krampen zoals vorige maand en wel misselijk en pijnlijke borsten.
mijn buik lijkt alle zwangerschappen bij elkaar op te tellen.
Mijn lichaam denkt nu ook 10 weken zwanger te zijn volgens mij..
Hoe lang hou ik het nog geheim haha

https://s14.postimg.org/rlbz3eu1d/20180215_165138.jpg

Jeetje Laindey wat heftig en shit!! Vind het echt heel rot voor je! Hoop dat je goede steun vind bij je vriend/man.. Kan me alleen maar voorstellen hoe *** je je moet voelen. Denk aan jou! Sterkte! 

Junibaby, wow! Je groeit idd wel al goed voor zo'n korte zwangerschap!! Mooi!! Succes met geheim houden en probeer je niet te veel op die datum te focussen.. Al is het makkelijk gezegd dan gedaan natuurlijk .. Duim voor je dat alles goed blijft gaan. 

Oooooow nee Laindey, potverdikkeme!!!!
Hier wordt ik nou echt heel erg verdrietig van.
Zit met tranen in mijn ogen na het lezen van je verhaal.
Vind het echt verschrikkelijk voor je :(
Heel veel sterkte wijfie!

Veel liefs Em

@laindey sterkte!
Goed dat je naar je gevoel heb geluisterd! Waardoor je nu nog een groter probleem gespaard is gebleven.
gelukkig heb je binnenkort vakantie, die is zeker op zn plaats! Er even tussenuit.
Groetjes

Terug
Bovenaan