Wachten op NOD, wie nog meer?

Dankejwel allemaal!
Ik heb gelukkig veel steun aan mn vriend en heb het gister ook mn moeder en broertje verteld. Die schrokken er ook van, ook omdat ze helemaal niet wisten dat we bezig waren. Ik heb ook gelukkig aankomende week vrij gekregen van mijn werk, mn teamleider weet ook alles. Ben wel flink ziek van die spuit, vannacht erg misselijk geweest en super veel krampen, 100x erger dan menstruatiekrampen. 

@Laindey Meid wat verschrikkelijk voor je.. :( Echt super heftig pff.. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd om dit een plekje te geven en hoop dat je een beetje bijkomt in je vakantie en weer met goede hoop naar de toekomst kan kijken. Want je gaat echt wel een kindje krijgen!!
@Beautygirl Auw dat klinkt heel pijnlijk! Ik hoop voor je dat ze je goed kunnen helpen in het brandwondencentrum. Dat is de goede instelling! Het gaat vast helemaal goedkomen!
@Sjkn Bedankt voor je lieve berichtje! Je symptomen klinken erg hoopvol in ieder geval! Ik zit weer te duimen hoor!
@Junibaby12 Fijn dat het goed voelt!! Snap dat het even heel spannend is hoor! Een mk maakt super veel indruk helaas. En ik snap je gedachtegang ook, elke dag langer is er 1 en krijg je weer meer vertrouwen! Wow je hebt inderdaad al een flink buikje zeg haha! Veel wijde truien dragen dan maar?

@mamad dat kunnen ze zeker. Al heb ik zelf besloten om in april mijn laatste behandeling te doen. Dat weten hun nog niet. Ik wil me kunnen richten op de toekomst met een kindje! Ik zit na een behandeling niet zo lekker in mijn vel. 
@laindey nee! Dat meen je niet. Wel heel fijn dat je het aan voelde komen. Laat het de komende maanden los en geef het een plekje. 

Hoi allemaal, nieuw hier en dus (hoe raad je het?) ook aan het wachten op NOD.. 
Tweede maand dat we er voor gaan, maar gericht wil niet lukken.. Ben al mijn leven lang heel onregelmatig ongesteld (of wel regelmatig, maar met een 21-daagse cyclus ipv 28? Maar soms ook ineens 15 of wel 28 dagen..)
Dus moeilijk in te schatten, maar als het 'normaal' is zou 23-2 de dag moeten zijn.
We gingen er in met 'we stoppen gewoon met anticonceptie en dan zien we wel,' maar stiekem vind ik het toch reuze spannend hihi.. 
De afgelopen twee weken kwam ik de dag amper door zonder middagdutje, maar kan net zo goed van weggevallen stress zijn die los kwam hihi. Durf me nergens aan vast te klampen.. 
liefs

Nou! Inmiddels de uitslag van mijn bloedtest gekregen, progesteron was goed! 54. Dus een goede eisprong gehad! Volgende week maandag is mijn nod.. Maar heb besloten tot het weekend erop te wachten met testen. Just to be sure. En om teleurstellingen te voorkomen! Ben wel heel nieuwsgierig, maar op de een of andere manier vrij relaxed. Heb er een goed gevoel over, maar dat is verder nergens op gebaseerd. Puur een eigen gevoel. Laten we hopen dat dit klopt! Mocht ik ongesteld worden, volgt er een afspraak en gaan we bekijken hoe we het traject gaan vervolgen. Heb dan een half jaar clomid gebruikt en ze willen misschien overstappen op spuiten. Maaaar eerst.. Hopen dat het niet nodig is?? Succes aan de rest die ook op 't wachtbankje zitten..... ☺

@Rvis, Spannend zeg.
Zou echt super goed zijn als je zo lang kan wachten!!!
Ik hoop het echt zo voor je.
Ik denk dat het voor mij tijd is om dit topic te verlaten.
Kan alleen mijn nieuwsgierigheid niet helemaal bedwingen om te kijken hoe het er bij jullie voor staat.
Hier ondertussen in week 6 beland en ik ben de dag (5 weken) waarop het vorige maand mis ging gepasseerd. Op de een of andere manier is dat toch ook wel weer een opluchting.
Dus nu kan ik rustig uit gaan kijken naar de Echo volgende week woensdag.
Ben heel erg benieuwd wat we daar te zien krijgen.
Aangezien ik al echt een buik heb en mijn kleren al niet meer pas.
Eerst maar eens hopen op een kloppend hartje!
Maargoed voor de rest wens ik jullie allemaal heel veel succes.
Zal af en toe nog wel eens aanwaaien.
Bedankt voor jullie steun en lieve woorden!

Liefs Em

@laindey, meid ik zit hier te snikken op de bank. Wat vind ik dit erg voor je ?. Ik wil je echt enorm veel sterkte wensen en ben blij voor je dat je zoveel steun om je heen hebt.
@junibaby, mooie buik hoor? ben blij dat je voelt dat het nu anders is en begrijp je helemaal dat je blij bent als je de bepaalde week voorbij bent.
@mamad, leuk van je te horen, je klinkt goed zwanger iig. Hmm missch krijg ik ook een meid?.Ik ben kapot moe en nog steeds misselijk?.
@Rvis, oeh ik ga je in de gaten houden, dat word een spannend weekje en hoop toch echt op een goed bericht van jou, ik ben samen met jou dit forum ingestapt en we hebben al zoveel met elkaar meegeleeft. Ik gun het je echt heel erg en ga voor je duimen.

Terug
Bovenaan