Wachten op NOD, wie nog meer?

Dns, dankje wat lief! Hoe gaat het met jou? 
Junibaby, dat begrijp ik! Veel succes en geniet van je zwangerschap en alle voorpret! 

Algemeen vraagje: Kun je vanaf de 3de week zwangerschap al af en toe lichtjes misselijk zijn na het eten? ?

RVis ja het gaat goed, extreem moe misselijkheid word wat minder, voel me wel op en top zwanger. Ik heb een echo gehad met 7 weken met een mooi hartje, volgende week heb ik mijn termijn echo en heb daar erg veel zin in.
En op je vraag, ja dat kan zeker, ik was ook steeds beetje weeig misselijk en 4 dagen voor nod zelfs extreem misselijk (toen heb ik ook gelijk een test gekocht en gedaan).
Succes met wachten???

@Bns, wat spannend!!
nee ik heb vandaag geen NOD (maar doordat ik zo onregelmatig menstrueer zou ik ook niet exact weten wanneer wel ?)..
Is dit de eerste keer dat je denkt dat het wel eens raak kan zijn :)?
En is een zwangerschapstest niet het meest betrouwbaar met ochtend urine?
liefs 

Wat spannend hier allemaal zeg! Ik kan het niet laten om niet meer mee te lezen. Ook omdat ik jullie berichtjes allemaal zo lief vindt. 
Ik ben afgelopen zondag toch nog met spoed geopereerd. Had de hele nacht super erge pijn en zijn in de ochtend direct naar het ziekenhuis gereden. Mn HCG bleek toch weer gestegen te zijn terwijl dit niet had gemogen door die spuit. Echo gehad en er zat al wat bloed in mijn buik. Direct klaar gemaakt voor OK en geopereerd. Rechter eileider verwijderd. Bleek dat die al aan het scheuren was. Gelukkig wel optijd naar het ziekenhuis gegaan anders had het heel anders af kunnen lopen. Toen ik terug kwam van de operatie zaten mn moeder, haar vriend en mn schoonmoeder te wachten. Mn vriend had hun gebeld en die zijn gelijk naar het ziekenhuis gekomen

@Fishy   Ow wat lastig zo onregelmatig! Ik had in het begin een cyclus van exact 6 weken, nu is dat steeds precies 5 weken. Merk je ook iets van je eisprong?
Heb al wel vaker gedacht dat het raak was, maar dat kwam vooral doordat ik allerlei kwaaltjes had. Bleek dus niet door zwangerschap te komen..
Ik heb gelezen dat het met name voor de NOD slim is om met ochtendurine te testen en dat het daarna niet meer uit maakt. Maar mijn vriend gaat om 6 uur 's morgens naar t werk, dus het is me sowieso wat te vroeg om voor die tijd te testen ;)

@Laindey   Wat een verschrikkelijk verhaal zeg! Ik hoop dat je snel weer opknapt! Wel erg fijn dat de mensen die je lief hebt op je zaten te wachten! Veel sterkte!

@Bns
en :)?
#nieuwsgierig Haha.
ik heb vandaag toch een test gekocht, in een andere stad - op het Station. Is dat echt heel gek? Iedereen kent iedereen hier waar ik woon, Enne, ik hoef niet zo zeer dat mijn clienten (ik ben ondernemer in de gehandicapten zorg aan huis en bij mensen thuis) weten wat we proberen ?.. tja..
maar wil pas het weekend of erna testen.. tenzij de ongesteldheid toch komt natuurlijk..

@Fishy  Ik vind het niet gek dat je het ergens anders hebt gekocht, ik bestel dat soort dingen zelfs online, bij Bol bijvoorbeeld. Niemand die weet wat er dan in de doos zit ? Het zou toch ook jammer zijn als iemand al weet dat je er mee bezig bent voordat het daadwerkelijk gelukt is!
Maar lief dat je vraagt naar m'n test! Ik heb gisteravond dus getest en... Hartstikke zwanger! ? Mijn gevoel zat goed!
Ik hoop dat het voor jou ook lukt dit keer! Succes!

Terug
Bovenaan