Wachten op NOD, wie nog meer?

Hoi Allemaal, spannend hé…. wachten duurt nu zo lang. Ik duim voor jullie allemaal.
Ik ben inmiddels 3 dagen overtijd maar nog geen positieve test. Ik heb de sensidipstick gebruikt. Weet niet of dit een goede test is. Heb inmiddels ook van sensimerk die casettes besteld met hartje. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en verhalen.
Ik ben normaal heel stipt om de 26 dagen ongesteld.. hoogstens 1 dag later. Ik hoop op mooie uitslag maar zit dus nog in spanning.

liefs
Roosje

@Bns Gefeliciteerd!! Super leuk voor jullie. Wanneer denk je dat je bent uitgerekend? 
@laindey jeetje echt net op het tijd geopereerd. Gelukkig zijn jullie gelijk in de ochtend naar het ziekenhuis gegaan. Veel sterkte!!

@Laindey Meid wat verschrikkelijk dat je zelf geopereerd moest worden. :( Ik leef echt heel erg met je mee en hoop voor je dat je snel opknapt. Het is niet niks wat jij mee moet maken zeg. Heel veel sterkte en een dikke knuffel! 
@RVis Dit wordt jouw maand!! Ik voel het!!
@Dns Dankje meid! Ook leuk om te lezen hoe het met jou gaat! Haha ja mijn misselijkheid is nu weer veel minder, dus misschien toch geen meid haha!
@Bns Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
@Fishy ik hoop op een positieve test voor je!
Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad en ben weer helemaal in de wolken en heel erg gerustgesteld!! Een mooi kloppend hartje gezien en een bewegend kindje! En ik ben verder dan ik dacht.. 8.5! Mijn nieuwe datum is 28-09 i.p.v. 03-10!

Laindey wat herftig! veel sterkte meid! Laat je maar goed verwennen door de mensen om je heen.. 
Bns gefeliciteerd!!! Super fijn! Alweer n positieve test hier! 
Roosje.. kan zijn dat je door de spanning later ongesteld word of je hebt een laag hcg.. Kunnen zoveel redenen zijn. Probeer 2 dagen te wachten en test dan opnieuw. 
Mamad wat fijn zeg! Ben blij voor je! En lief dat je denkt dat dit mijn maand is!! Kan het gevoel niet uitleggen ... Maar ergens denk ik dat ook! Ben super super relaxed, en voel helemaal niks! Maar toch..

Hier nog een tijdje geduld hebben.. maandag zou ik evt kunnen testen, maar ik wacht tot het weekend! ??

Heey meiden,
Ik ben Sanne 29 jaar en bezig voor een 2e wondertje.
ik ben weer op dit forum na een jaar geleden te zijn bevallen van een dochter. En nu dus weer op het wachtbankje. Morgen is mijn nod en gister had ik elke keer heel ietsje licht bruinige afscheiding dus al bang dat mijn menstruatie er aan kwam.. :( Vandaag helemaal niks meer dus fingers crossed!!
Xx

Terug
Bovenaan