Wachten op NOD, wie nog meer?

@laindey, sjesus wat erg meid!!
Dan kan je kindje al niet helemaal doorgroeien en heb je daar al verdriet van, komt dit er ook nog eens bij. Wat een ellende! 
Ik leef met je mee. Sterkte wijfie!
Liefs Em

@mamad wat leuk zeg, ik zit in een mamas september groepje op fb, is een geheime groep, als je zin hebt kan je aanschruiven. Laat me maar weten dan vertel ik hoe je er kann komen?

Bedankt voor alle felicitaties! Erg leuk :)
Ik verwacht dat ik eind oktober ben uitgerekend, maar we zullen het zien.

@Sanniee   Ik hoop voor je dat de menstruatie uitblijft, laat je het weten als je nieuws hebt? Ben nieuwsgierig ;)

Nou dames,
gisteren kwam ik zo misselijk thuis (lijkt de laatste dagen wel alsof ik ineens wagenziek ben?), dat manlief er gek van werd en zei: doe gewoon die early test.
Maar die viel negatief uit - was wel midden op de dag dus. Dus wat zegt het eigenlijk Haha. Misschien toch gewoon beginnend griepje anders!
vandaag steken in linker onderbuik, dus denk dat ik toch ongesteld ga worden? Hoewel ik dat (steken) ook nooit heb?
merk dat ik zo onzeker wordt van het feit dat ik geen idee heb van hoe mij cyclus loopt.. heb dus een set ovulatie testen besteld, zodat ik daar hopelijk wat meer grip op heb.

@roosje: ben benieuwd! Zeker als je zo stipt bent, wie weet!

@Sanniee en? Ervaar je het eigenlijk anders bij een tweede? Dat je “weet” op welke signalen je moet letten oid :)?

@mamad je kan mij een vriendschap verzoek sturen of lindsay nooten (Zij is beheerder van de groep) en dan ff een pb-tje dat je de groep in wilt?. Oh mij kan je vinden onder Dns-Hatice Braam Bagirgan. 

Nou hier misse boel :( Woensdag is mijn menstruatie begonnen een dag eerder dan gepland en schrok best wel want heb veel grote stolsels erbij wat ik normaal niet heb.. misschien een vroege miskraam of misschien een andere menstruatie dan ik gewend ben..
we gaan vrolijk door naar de 3e ronde!
@Bns gefeliciteerd!! Super mooi nieuws!!
@Fishy ik let nu wel meer op signaaltjes inderdaad wat ik bij de eerste had. Toen had ik een aantal dagen voor de positieve test dat ik heel erg beroerd en duizelig werd dat ik echt even moest gaan liggen. En deze keer ben ik ook best een aantal dagen beroerd en duizelig geweest maargoed dit is dus op niks uitgedraaid.

Terug
Bovenaan