Wachten op NOD, wie nog meer?

Nou dames,
ik ga ook maar eens even van me afschrijven. Wat verschrikkelijk elke keer dat wachten op NOD. Had me voorgenomen er deze maand wat minder mee bezig te houden Tot een bepaald moment is dit gelukt maar nu mijn NOD morgen eindelijk is aangekomen begin ik hem toch echt wel weer te knijpen. Daarnaast had ik vanmorgen ineens bruinverlies dus denk, helaas weer een ronde verder. Maar tot nog toe is het daar ook bij gebleven, het is nu inmiddels al weer helemaal weg. Dit maakt me natuurlijk nog nerveuzer. Zet het toch nog door tot een menstruatie? Of is dit toch een mogelijk teken van een zwangerschap?? Voor de rest niet veel kwaaltjes namelijk dus kan echt nog alle kanten op. Wil ook niet alvast gaan testen. Heb namelijk al eerder gehad dat ik negatief teste en de dag erna alsnog ongesteld werd. Een dubbele teleurstelling dus.... 
er zit dus niks anders op het maar gewoon verder af te wachten net zoals velen van jullie!! Succes hiermee en ik blijf jullie verhalen volgen. Hopelijk mogen er veel positieve testen komen. En voor de personen die al zwanger zijn, GEFELICITEERD!!

Wat spannend hier in de groep! Wat stom voor degene waarbij de menstruatie is begonnen. Hier nog steeds geen symptomen, op wat extra slijm na. 
Hier inmiddels 25ste cyclus dag, zal het over 3 dagen gebeuren of pas over 9 dagen. Ik ga sowieso pa over 12 dagen testen aangezien ik de laatste keer natuurlijk een rare cyclus heb gehad vergelijkbaar met de andere

succes met wachten dames

Heb vanmorgen toch maar een test gedaan. Spanning was te groot? En wat blijkt..... ik ben gewoon ZWANGER!! Zoooo blij. Had me er al enigszinds bij neer gelegd, geloofde er niet echt meer in. Maar het gewoon echt zo!! Nu hopen dat alles goed blijft gaan ondanks dat bruinverlies. Heb dit de vorige zwangerschap niet gehad dus blijf het nu toch wel erg spannend vinden! Begin volgende week nog maar eens testen om te kijken of het streepje oploopt voor ik de verloskundige ga bellen. Spannend!!? 
Bij jullie verder sl meer duidelijkheid? Of nog steeds in spanning?

EllaAB : gefeliciteerd!!! Super nieuws! Ik wacht nog steeds...... volgens mijn eigen berekening is het vandaag mijn NOD maar volgens een App is mijn NOD maandag.... ik wacht dus sowieso tot maandag.  En als ik het volhoud dat dinsdag of woensdag testen mits ik dan noG niet ongesteld ben natuurlijk. 
Ik heb al vanaf 11/2 gevoelige/gespannen/opgezette borsten.  Ze groeien ook flink want heb nieuwe bhs moeten kopen. Verder heb ik trek in andere dingen, en ben af en toe licht duizelig. ........

Sjkn: de symptomen zien er al veelbelovend uit in elk geval. Wel verwarrend dat je niet precies weet wanneer je NOD nou is. Maakt het wachten, en vooral het uistellen van het testen, erg moeilijk lijkt me! Ik duim voor je en hou de berichten in de gaten! Hoop ook dat jij goed nieuws mag krijgen. En natuurlijk alle andere dames die nog in afwachting zijn ook!! 
Wou het testen zelf ook eerst zo lang mogelijk uitstellen. Maar we zijn onverwachts mee uit eten gevraagd vanavond dus denk, dan wil ik wel zeker weten of ik wel alles mag gaan eten nu! Niet dus? Hopen dathet niet gaat opvallen nu??

Ella Gefeliciteerd!!!! 

Ook mijn NOD is net na het weekend.. Wilden sowieso voor de zekerheid tot volgend weekend wachten, maar merk dat ik het nu langzaam toch spannend ga vinden. Heb totaal geen symptomen wat duiden op een zwangerschap. Enige wat vreemd is... Ik weet door het bloed prikken dat ik een goede eisprong heb gehad, maar normaal heb ik de week voor mijn menstruatie grote pijnlijke borsten. Echt altijd! Dit keer niets. Nul. Nada! Dus af en toe denk ik... Zou dit dan voor mij het teken zijn? Even volhouden nog! Oja, wel heel veel last van afscheiding! Das wel 'n goed iets.. Fingers crossed.

Sjkn, we hebben ongeveer samen onze NOD! Duim voor ons! 

EllaAB:wanneer zou jouw NOD zijn? Een super bericht voor dit weekend. En hopelijk kannje het vanavond verbergen. ?
Vorige maand heb ik 2x een test gedaan die negatief was. Deze deed ik omdat ik levertijd was. Dag erna werd ik toen ongesteld. Ik heb een app waar ik over een heel jaar mijn menstruatie heb ingevoerd. Heb dit altijd bijgehouden ivm migraine. Door het invullen kwam ik er achter dat ik dus niet zo'n regelmatige cyclus had als ik dacht. 
Daarom wil ik dus echt tot na het weekend wachten, maar weet niet of ik het red hoor.
RVIS voor jou ook weer spannend. In welke ronde zit jij nu? Wat zijn de vrouwelijke lichamen toch ook rare dingen eigenlijk he ? symptomen op niks af, cyclus die veranderd.... we hebben er maar mee te dealen. ?

Dankjulliewel!!?
Vandaag is mijn NOD. Maar wou toch wat langer wachten omdat ik vorige keer dus ook vlak na het testen alsnog ongesteld werd. Daarnaast was ik er vorige maand eigenlijk van overtuigd dat het raak was. Zere borsten, pijn onder in dr buik, enorme eetbuien maar werd dus toch ongesteld. Vond het toen echt heel erg, zelfs mijn vriend vond het heel erg ondanks dat hij normaal erg nuchter is. Daarnaast was het het ook maar pas de eerste ronde dus was ook wel te mooi om waar te zijn eigenlijk.
deze maand dus voorgenomen er minder mee bezig te zijn. Heb nu ook nergens last van. Alleen wat bruinverlies gehad dus gisteren en beetje zere tepels. 
RVis: meer afscheiding kan indd ook een teken zijn. Hoop het zo voor je!!
sjkn: jij hebt verder nog geen symptomen?
En in welke ronde zitten jullie? En hebben jullie ook al kindjes of zijn jullie bezig met de eerste? Ik wacht julli berichten met hopelijk goed nieuws af?

Terug
Bovenaan