Wachten op NOD, wie nog meer?

Brrr dames,
ik vind het zo extreem moeilijk mijn lijf te vertrouwen. Komt het wel goed? Wat als het een miskraam wordt.. je wilt die kleine rijstkorrel met je leven beschermen maar kan eigenlijk niks.. 
helemaal omdat ik nu de nachtdienst in ga (schijnt kans op miskraam te vergroten?) en vorige week een dag koorts heb gehad.. ik tel echt de dagen en hoop op een mooie echo 27/3..

Snap ik Fishy maar het gaat vast goedkomen!!
Ik ga helaas door naar de volgende ronde. Ben behoorlijk chagrijnig maar weekend staat voor de deur dus misschien helpt dat.
succes beautygirl en wendyjason! Ik blijf nog even meelezen en voor jullie duimen

negatief! Wat ik ook wel had verwacht! 
Laat mijn menstruatie gewoon maar komen. Ik ben klaar met die stomme cylcus! Duurt me gewoon te lang en ik snap nog steeds niet waarom ik nu weer zo’n lange cyclus heb

Kop op iedereen! Volgende ronde gaan we voor allemaal een positieve test!
@ beautygirl irritant die lange cyclussen.. voor je gevoel heb je dan helemaal minder kans..
@fishy, laat je niet gek maken! Geniet van dit mooie nieuws. Er zijn zoooveel mensen die nachtdiensten draaien, ze kunnen dat nooit echt goed onderzocht hebben. 

Ondertussen zit ik op dag 38 van mijn cyclus, morgen denk ik mijn nod. Klachten idem... 

@ beautygirl wat jammer :( ik heb nu ook een hele lange cyclus gehad en hiervoor ook 1 van 40 dagen. Dat is echt zo balen.. mja je doet er niks aan.
Ik vind dat ik vandaag ff flink mag balen en daarna gaan we er gewoon weer voor!

@sammm @zoenova @fishy spannend! 
@beautygirl wat jammer! 
Ik heb vanochtend twee dagen voor mijn NOD (heb een zeer onregelmatige cyclus dus mijn verwachte NOD is nooit mijn werkelijke) een test gedaan. 
Met de verwachting dat ik niets zou zien zie ik nu toch echt een streepje in het testvenster. Wel lichter dan de controlestreep, maar hij is er echt. Zou ik dan toch zwanger zijn? Ik heb geen last meer van mijn borsten maar nog wel last van bruinverlies (wat ik normaal gesproken ook vijf dagen lang heb voordat de menstruatie (lees: helder rood bloed) doorbreekt. Dit is de 3e dag bruinverlies. 
Nu maak ik me toch wel zorgen om de prop/vlies die ik twee dagen geleden verloren ben. Dit heb ik nog nooit gehad, dus dit zou positief kunnen zijn maar misschien ook negatief? 
Ik durf de test op een of andere manier toch niet echt te geloven. 

Terug
Bovenaan