Wachten op NOD, wie nog meer?

Thanks dames!!
@Sophie: wat spannend! Een streepje is een streep! Ik zou hem over enkele dagen herhalen, mogelijk dat hij dan duidelijker zichtbaar is! Ik hoorde dat de testen van kruidvat (2 voor 5) het beste zijn, dus dat is ook nog een optie!

Jeetje balen weer voor de dames die naar de volgende ronde gaan.. ik zelf ook. Ben vandaag ongesteld geworden en heb dus een cyclus van 26 dagen gehad. Het enige positieve is dan ook dat ik minder lang hoef te wachten dan anderen. Helaas blijft al het wachten altijd frustrerend.
op naar ronde 3 en hopen dat het dan lukt! al kan je dan wel bevallen rond sinterklaas of kerst ?

@beautygirl wat balen zeg. Raar he dat je cyclus zo lang en dus onberekenbaar is:( Hoe voel je je eronder? Wel positief blijven he!
Hier ook geen goed nieuws. Ik heb me na de zwangerschapstest nooit echt zwanger gevoeld. Bij de verloskundige bleek ook waarom. Er was alleen een vruchtzakje te zien en geen vruchtje. Het had eigenlijk dus voor mijn NOD afgebroken moeten worden alleen heeft mijn lichaam dit even over het hoofd gezien. Nu is vorige week met medicijnen de miskraam opgewekt. Ik had al een vermoeden maar zal nooit meer geloven dat ik zwanger ben tot ik iets gezien heb op de echo in de vorm van een kloppend hartje...
Maar goed alle emoties heb ik inmiddels gehad en ik ben nu klaar om vooruit te kijken. Het bloeden is inmiddels gestopt dus hopelijk volgende week ofzo een eisprong? Geen idee meer nu dus ook niet wanneer mijn NOD is.. Van de gyneacoloog mogen we wel gelijk weer proberen als het bloeden is gestopt dus we gaan er maar weer voor.
Voor de overige dames succes met wachten en met testen. Spannende tijden!

@waitingfornrtwo wat heftig! Sterkte! 
@TesH ik sluit me bij je aan. Ik ben zojuist rood bloed verloren, dus ik ga er vanuit ongesteld te worden. Wij gaan voor ronde 5.

Oh nee @waitingfornrtwo! Wat heftig en klote voor je. Dan valt mijn negatieve test echt zo mee. Hoe voel je je er verder onder? 

Mijn negatieve test is even klote maar heb er wel rekening mee gehouden! Ik blijf positief en heel nuchter en mijn nieuwe cyclus stap ik er gewoon heel nuchter in en wil komende maand geen ovulatie testen gebruiken. Voel van alles van krampjes in mijn buik, dus ik hoop dat het nu is doorzet

@beautygirl het voelt nu vooral dat ik blij ben dat het allemaal weg is zonder curretage en alle risico's die daaraan kleven. Ik ben blij dat het bloeden gestopt is en we weer verder kunnen. Het voelde een paar weken of we stil stonden zeg maar. 
Ik vind dat je er super goed in staat en hoop dan ook voor je dat je menstruatie nu doorzet en je snel weer vooruit kan kijken. Ik overweeg nu wel ovuatietesten te gebruiken omdat ik geen idee heb wanneer mijn eisprong zal zijn na de miskraam.

@waitingfornrtwo snap ik! Jij staat er ook goed in. Hopelijk vind je snel je eisprong. 
Ik moet eigenlijk ook ovulatie testen gaan gebruik omdat ik werkelijk geen idee heb wanneer mijn eisprong is. Ik dacht het te weten maar met deze lange cyclus geen idee! Welke ga je kopen? 

@waitingfornrtwo Heftig! Hopelijk komt het deze ronde goed! 
@beautygirl in heb de ovulatietesten van de Action gebruikt en deze werkten perfect! Ik heb vanaf de laatste dag van mijn menstruatie elke dag getest en zag het streepje steeds donkerder worden. Toen het streepje het donkerst was heb ik twee keer op die dag getest om te zien wanneer mijn eisprong was geweest. Dat moet dus in de nacht zijn geweest. Ovu testen geven je wel direct inzicht of een bevestiging van je eigen lichaam, dat vind ik een fijn en geruststellend gevoel! 

Terug
Bovenaan