Wachten op NOD, wie nog meer?

@sophie ik heb die van de action ook gehad. Helaas werken ze niet bij mij. Heb  van oktober tot januari ovulatie testen gebruikt. En de Etos werken heel goed bij mij. Maar vind ze gewoon ook kostbaar aangezien ik nu sowieso een rare cyclus heb, moet ik er zo enorm veel hebben. 
Ik lees overal over sensitesten, maar ben daar totaal niet bekend mee

@waitingfornrtwo oh jeetje dat meen je niet! :eek: Wat een k*t zooi! Wel fijn dat alles met medicatie is opgelost en dat de bloedingen al zijn gestopt! Ik duim voor je dat t snel weer raak is! 
@beautygirl ah pff :( Het wil bij jou ook allemaal niet hé :eek:. Wel goed dat je er zo positief mee omgaat! 

De testen van Sensitest zijn zeer aan te raden, beautygirl. Ze werken heel goed. Duidelijke en professionele uitleg erbij en ook op website veel info en voorbeelden. De simpele dipsticks zijn prima.

@waitingfornrtwo wat vreselijk wat je hebt meegemaakt. En wat knap dat je nog zo positief kan zijn. Ik duim voor je dat je snel weer zwanger bent en het dan wel goed raak is!
@beautygirl wat ontzettend vervelend als je elke keer van die onregelmatige cyclussen hebt. Hoop voor jou dat die snel duidelijker wordt zodat je er meer op kan vertrouwen.

@beautygirl ik had eigenlijk action in mijn hoofd maar als ik jouw verhaal hoor twijfel ik daar weer over. Misschien dat ik maar de sensitest ga bestellen. Niet zo duur en zo te horen hier goede ervaringen van @Jasmijnnn
@laindey ja best heftig maar blij dat het achter de rug is. Hoe gaat het met jou dan nu? Pff het is allemaal wat he, gewoon even zwanger worden is echt een geluksding hoor. 
@TesH wat lief dankjewel! 

Terug
Bovenaan