Wachten op NOD, wie nog meer?

@waitingfornrtwo ja het is allemaal niet zo makkelijk blijkbaar. Met mij gaat 't niet heel goed. Lichamelijk wel, alles is goed genezen, maar emotioneel ben ik echt een wrak. Afgelopen maandag is ook nog eens mn peettante overleden, lijkt wel of alles tegelijk komt. Veel ruzie met mn vriend, die begrijpt niet helemaal dat ik nu geen zin heb in seks. Maar komt allemaal wel goed.
@beautygirl nog steeds geen menstruatie? :eek: Echt verwarrend zo voor je! 

@beautygirl spannend!
@wendyjason wat ontzettend balen!
Ik ga deze groep verlaten! 2 dagen (voor mn NOD) geleden een licht positieve test in handen. Gister nogmaals, en vandaag opnieuw. De teststreep is nog altijd iets lichter dan de controle streep maar de streep is wel duidelijk aanwezig. Zojuist een clearblue met weken indicator gedaan en deze gaf aan zwanger: 2-3 weken. De bruine afscheiding is ook afgenomen, heb er nog maar heel lichtjes last van. 

Gefeliciteerd Sophie!
@wendyjason wat jammer.. balen
@beautygirl wat balen.. ik zit precies in hetzelfde schuitje. Nu 42 dagen, hiervoor 40 en daarvoor 30 dagen. Geen touw aan vast te knopen. Ik gebruik daarom ook ovutesten. Ben je al ongesteld geworden inmiddels? 

Ik heb drie flinke baaldagen gehad en ben nog steeds een chagrijnig. Ik denk dat mn schoonzus zwanger is en dat vind ik heel leuk voor haar maar is nu ook wel een beetje confronterend...

Nog steed niet ongesteld! Toevallig was er een vriendinnetje vandaag, die ik alles kan vertellen en ook weet dat we gestopt zijn met de pil. Ze vroeg in eens, ben je zwanger? Je borsten zijn groot! 
Oh, ik wil zo graag zekerheid. 
Inmiddels 41 dagen cylcus! 

@zoenova gelukkig ben ik niet de enige! Wat was jouw laatste cylcus? 

Jeetje dat is ook wat beautygirl.. wil
je niet misschien toch nog een test doen morgen of overmorgen als je nog niet ongesteld bent geworden?

mijn laatste cyclus was 42 dagen.. ben benieuwd hoe lang de volgende gaat duren

@Laindey wat een kl*te situatie zeg. Ik kan me voorstellen dat het psychisch allemaal behoorlijk zwaar is. Goed de tijd nemen hoor want zoiets moet je gewoon goed verwerken. Bij mij staan de tranen ook nog regelmatig in mijn ogen als ik er aan denk.  En dan ook nog je peettante:( Gecondoleerd. Was ze ziek of was het heel onverwacht? En mannen kunnen sex en emoties volgens mij beter scheiden dan wij. Dat komt vanzelf wel weer! En superfijn trouwens dat je fysiek wel goed herstelt. Dan is je lichaam er hopelijk weer snel klaar voor!
@WendyJason op naar de volgende ronde!
@Beautygirl dat meen je joh... Heb je zelf ook het gevoel dat je borsten groter zijn? Fijn dat je het kan delen met een vriendin. Ik heb ook 1 vriendin verteld over mijn miskraam en nu ben ik blij dat ze weet dat ik zwanger wil worden zodat ik ook mijn onzekerheden kan delen. 

Terug
Bovenaan