Wachten op NOD, wie nog meer?

@zoenova nee ik ga niet testen en heb alleen nog een clearblue over! Ik wacht gewoon maar netje af! 
Ik wil naar de huisarts maar die kan toch niets doen.  Misschien haal ik wel een test van de week. 
@waitingfornrtwo praten met iemand is heel fijn. Ja, sinds een week wel! Maar ik kan niet zwanger zijn van afgelopen weken. Dat weet ik 100% zeker! Soms denk ik wel een dat het nog van mijn vorige cylcus is. Is dat raar? 

Poeh.. ik word echt moedeloos van het wachten. Vorige week dacht ik dat ik ongesteld ging worden, vrijdag iets bloed verloren, maar sindsdien enkel wat bruin verlies 1x per dag. Niks geen menstruatie en nu dag 41. Zondag getest: negatief.

@beautygirl, heb gevoel zegt vaak heel veel! Misschien toch de huisarts bellen? Misschien kunnen zij je HCG bepalen?

We zijn weer wat dagen verder. Ik denk dat mijn menstruatie gaat komen. Maar zeker weten doe ik het niet meer. 
Ik begin heel weinig oud bloed te verliezen. Vaak is dat een voorteken. 

Hoe gaat het met de andere dames?

@Beautygirl pff dus toch. Welke dag van je cyclus is dit? 
Ik heb vandaag een zwangerschapstest gedaan van de action om te checken of al het hcg uit mijn lijf is maar hij geef tnog een heel licht streepje. Ben benieuwd hoe lang dat blijft want volgens mij krijg je dan ook nog geen eisprong. 

Ik neem aan dat ik volgende dinsdag ong word, had 6 maart pos ovutest, en sindsdien alleen maar temperaturen boven de 36. (hiervoor had ik alleen maar temperaturen rond de 35graden.) Mocht er niks komen die dinsdag ga ik vrijdag testen. ik probeer er niet zoveel bezig mee te zijn, want dat duurde vorig jaar ook veelste lang tot ik zwanger werd.

Hoi iedereen,
ik ben afgelopen vrijdag 6 maart ongesteld geworden en dit was zondag al afgelopen. Nu heb ik vandaag licht bloedverlies tijdens het afvegen.
iemand enig idee hoe dit kan??

@waitingfornrtwo inmiddels cyclusdag 44! Helaas nog steeds niet echt ongesteld dus ik wacht af. Het oude bloed is ook echt heel heel heel minimaal! 
Stom dat het nog niet uit je lichaam is. Hoelang gebedenboek het ook alweer?

@TesH weet je zeker dat je ongesteld was? Want dat is echt wel heel kort!

Ik ben ondertussen ook nog altijd niet ongesteld. Wel nog steeds af en toe bruin verlies. 

Terug
Bovenaan