Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@sammm ja ik had die dag veel last van krampen en had ook echt rood bloed. Ik bloedde de eerste dag goed en daarna werd het al snel minder.
merk dat ik nu ook last heb van wat buikkrampjes, maar niet vergelijkbaar met toen ik ongesteld was.
Hallo allemaal,
Vanaf vandaag mag ik weer actief mee gaan doen op het forum, want ik ben vanochtend gestopt met mijn anticonceptie! We hebben al een dochtertje van 4 jaar, dus het wordt voor ons het tweede kindje! Spannend hoe het nu weer allemaal gaat lopen...
@sammm ja ik denk dat ik het even afwacht. Het is inmiddels al niks meer. Gewoon door naar de volgende ronde!
helaas voor jou ook
@niroflo welkom bij de groep!
Welkom niroflo! Je was hier toch al eerder?
Hier is net mijn menstruatie eindelijk begonnen! ?
dat betekend dat ik na 44 dagen eindelijk weer opnieuw bij cyclusdag 1 begin! Op naar een periode om het gezellig te maken na mijn menstruatie.
@Beautygirl gelukkig dan maar. Nu dan eindelijk op naar de volgende ronde! Echt vervelend dat je cyclus zo wisselend en lang is. Deze keer hopelijk korter en met een ander resultaat. Stay positive!!
Bij mij is de miskraam nu twee weken geleden dus ik hoop dat het hcg heel snel helemaal weg is. Volgende week gooi ik er nog een test van de action tegenaan want ik wil ook niet over een tijdje als mn ongesteldheid uitblijft een positieve test hebben op basis van mijn miskraam..
@Samm jammer maar succes dan weer de komende ronde!
@ Niroflo welkom en succes!
@Tesh succes met de volgende ronde! Ik ga voor je duimen!
@Beautygirl balen dat het echt niet raak is! Maar je weet eindelijk waar je aan toe bent. Hoelang ben je al bezig? Ik ga voor je duimen! Het klopt trouwens inderdaad, ik lees al vanaf januari mee en dat ik soms reageerde, maar vanaf nu gaan wij ook echt voor een tweede kindje.
@Waitingfornrtwo verstandig dat je blijft testen zodat je weet wanneer alle hcg uit je lichaam is en je je weer volledig op een nieuwe ronde kan focussen! Hoop met je mee dat het snel uit je lichaam is!