Wachten op NOD, wie nog meer?

Lief dames! Bedankt! Tot mijn grote verbazing heb ik alleen vandaag totaaaal geen bloed verloren... 
@beautygirl fijn! Ergens een teleurstelling, maar nu kun je inderdaad wel eindelijk verder kijken!

@niroflo ik ben eind augustus met de pil gestopt. November officieel begonnen maar door de griep in december niks kunnen doen! Ik wist eigenlijk deze cylcus dat ik niet zwanger kon zijn, voelde het aan mijn lichaam! 
@waitingfornrtwo @sammm eindelijk weet ik waar ik aan toe ben.
vriendlief het net ook verteld, en wil komende maand toch geen ovulatie testen doen aangezien ik er dan heel veel mee bezig ben. Gewoon wat vaker seks hebben, hebben we afgesproken! 

Hallo allemaal. Ik ben nieuw hier :)
Wat lijkt me dat spannend zeggen, wachten op je NOD!
Ik heb een maand geleden m'n spiraal laten verwijderen en ben nu voor het eerst ongesteld en ook best heftig. Fijn om te voelen dat m'n cyclus weer helemaal op gang is aangezien ik in de jaren dat ik de spiraal had helemaal niet meer ongesteld werd.
Voor mij dus nog een maandje wachten op mijn NOD, al ga ik er natuurlijk niet van uit dat het na 1 ronde meteen raak is. Eerst maar eens kijken uit hoe veel dagen mijn cyclus bestaat. 

Hallo allemaal! Ik heb onwijs lang gewacht met me bij een forum aansluiten maar ik heb er nu ineens zó behoefte aan! Ik ben al 2 jaar actief bezig proberen zwanger te worden. Heb pcos maar kreeg wel weer een cyclus door aanpassen van voeding en meer bewegen. Toch niet iets te lange cyclussen dus ik slik nu 7 maanden Clomid, zonder resultaat. 
Ik word er zo ongelofelijk verdrietig van dat het maar niet wil lukken. Ik moet over 4 dagen ongesteld worden dus zit op het wachtbankje. Ik heb al dagen buikpijn dus word er al heel somber van, verder geen klachten. Ik heb al een vroege test gedaan vanmorgen die was negatief pffff weet me echt geen raad! Wilde het even kwijt en wens jullie ook allemaal heel veel succes ik hoop wat meer troost te vinden in het delen met anderen

Goedemorgen,
Precies een week geleden is mijn spiraal eruit gehaald en ben meteen daarna 4 dagen ongesteld geweest. 
3 maanden voordat ik de spiraal kreeg heb ik geen hormonale anticonceptie gehad en had toen een cyclus van 28, 25 en 26 dagen, niet erg regelmatig dus.. daarom wil ik morgen, cyclus dag 8, gaan beginnen met ovulatietesten. 
Vind het wel spannend maar ga er niet vanuit dat het meteen raak zal zijn.

Terug
Bovenaan