Wachten op NOD, wie nog meer?

Dankje.
Dit waren natuurlijk wel cycli vóór de spiraal dus weet niet of het is gewijzigd.
Mijn schoonzus heeft ook pcos en na 1 hormoonspuitje was ze zwanger. Ik ken je proces niet maar hopelijk stelt dat een beetje gerust.

@beautyfullflower welkom! Het is zeker spannend! Succes de komende tijd!
@mayflower jeetje wat heftig! Hoe merkte je dat je PCOS had? Enkel door lange cyclussen? Die heb ik namelijk ook..
@liefseempje ook voor jou succes! Welke ovulatietesten ga je gebruiken?

Mijn menstruatie is intussen hevig doorgebroken, dus nu kan ik er echt niet meer omheen haha. Nieuwe ronde nieuwe kansen! 

Hi dames.. ik was even 2,5 week offline. Had even behoefte aan rust. Mijn ovulatiedagen zijn net voorbij. Dus het wachten is aangebroken. Had dit keer weer n mooi eitje van 23mm, en gesprek met de arts gehad hoe verder.. Besloten een tweede periode van 6 maanden met clomid verder te gaan. Krijg binnenkort een hsg, wel een beetje spannend.... 
@mayflower, ik heb ook pcos, en mijn eerste half jaar met clomid zit er nu net op. Heb jij toevallig al een hsg gehad? Zo ja, wat is je ervaring ermee? Doet het erg pijn? 

@rvis Spannend periode voor jou! Heb je dit keer gebruik gemaakt van ovulatie testen? 
Hier is mijn menstruatie bijna gestopt! 2 dagen echt helder rood, nu al bijna niks meer! Op naar een nieuwe vruchtbare periode

@liefseempje daar hoor ik hele goede verhalen over, maar mijn cyclus is zo lang, dan is het wel heel duur haha
@rvis goed om even voor jezelf te kiezen! Spannend weer op het wachtbankje, succes met wachten!
@beautygirl Ah fijn dat je zo’n korte menstruatie hebt! Helaas duurt die van mij gemiddeld 10 dagen.

@Beautygirl heb je sinds nov al zo'n lange onregelmatige cyclus? Heel veel succes met deze ronde!
@BeautyfullFlower welkom en succes!!!
@Mayflower wat vervelend dat je al zolang bezig bent zonder resultaat! Hopelijk vind je hier een beetje troost en ik ga heel hard voor je duimen dat je snel zwanger mag zijn!
@Liefseempje welkom en succes!!!
@RVis fijn dat je een mooi eitje had en nu dus afwachten, spannend! Ik ga voor je duimen meid!

Terug
Bovenaan