Wachten op NOD, wie nog meer?

@Sammm ja dan is het inderdaad erg duur.. ik moet ook nog maar afwachten hoor. Zit nu op dag 9.
@beautygirl succes deze ronde!

@niroflo nee! Mijn cyclus was tussen de 28 en 30 dagen. Mijn eerste cyclus was wel heel lang 37 dagen.

Vorige cylcus was 34 dagen dus die had ik aangehouden. De laatste keer 44 dagen! Stom!!! Inmiddels cylcus dag 4

Goede dag allemaal,
Al een tijdje volg ik deze forum,maar typ voor het eerst een reactie maar dit omdat ik er een beetje koekkoek van wordt.
Ik heb altijd en dit gelijk op de datum en de 28ste dag mijn 28 dagen cyclus gelijk lopen nu sinds begin deze maand ineens een cyclus van 24dagen op 5 maart had in vanwege onderzoeken en doorverwijs een afspraak bij de gynocoloog omdat ik in 3 jaar tijd heel veel kilo’s afgevallen ben op een gezonde manier en ik daar door misschien opstakels kon ervaren, de gynocoloog gaf aan dat ik mogelijk een miskraam gehad zou hebben,omdat ik eerder ongesteld werd op dag 24.
Ik ben al een trotse mama van 7 jarig prinsesje 
Mij is eerder geadviseerd om vanaf dag 10 mijn ovulatie moment te testen tot de eisprong ,maar hoeveel dagen ik daarna ook test ik krijg hier geen zicht op? Zijn er meerdere die dit ervaren misschien? Ik weet van mijn vorige zwangerschap dat mijn HCG exstreem laat pas te meten was misschien heeft dit hiermee te maken?
nu heb ik vanwege me cyclus 2 eisprong momenten aangehouden  en geklust op deze momenten dus ben heel benieuwd hoe dit verder gaat lopen.
Zijn er vrouwen die dit ook mee gemaakt hebben? Verschillende cyclussen ervaren en waarbij ovulatie testen niet te peilen zijn ondanks elke dag het zelfde moment en zelfs verschillende tijden?
Nu in afwachting op mijn volgende moment of hopelijk het goede nieuws.

Veel liefs 

@Nathalie in principe test je ovulatietest niet je HCG (al kan hij daarvan wel positief worden), namelijk LH, dus ik verwacht dat dit er los van staat eigenlijk.. misschien een ander merk ovulatietest proberen? Bijvoorbeeld die van clearblue! Succes met afwachten!

@beautygirl, ja heb ook ovu testen gebruikt, maar was op woensdag ook op gesprek bij de gyneacoloog en toen heeft ie meteen even een echo gedaan en toen wist ik dat ie op springen stond!! We hadden als 'huiswerk' dat we meteen thuis moesten gaan klussen? Tsja.. ben benieuwd!! ? Maar duurt nog wel een tijdje voor ik kan testen.... Dus geduld geduld. 

Hoi allemaal,
Lees al een poosje mee, maar heb verder zelf nooit niks gepost. 
In december ben ik gestopt met de pil en netjes 29-30 en 31 december de ontrekkingsbloeding gehad. Echter, toen bleeft het behoorlijk lang stil. Eerste instantie dacht ik dat het meteen raak was, veel symptomen aanwezig, maar helaas de test was negatief. 
Uiteindelijk kreeg in extreme pijn in mijn onderrug en krampen die ik al jaren niet gevoeld had. Mijn periode kwam er weer aan, dit is 3 tot 7 maart geweest. 
Afgelopen weekend krampjes gehad, dus wie weet was dit mijn eisprong (let's hope so!) en daarnaast flink aan het 'klussen' .
Gebruiken geen ovulatietesten, dit omdat ik mezelf er helemaal in ga verliezen. Dus plezier tussen de lakens en fingers crossed!
Wel heel fijn om alle verhalen hier boven te lezen, dat we niet de enige zijn waarin het in een keer lukt!

Iedereen veel succes en ik houd jullie op de hoogte!

Hi Rvis,
ik schrijf de laatste tijd niet heel veel meer mee op het forum om mezelf wat rust te geven tussen alle ziekenhuisbezoeken door. Ik ben ook onder behandeling bij de Gynacoloog. 
Ik ben twee maanden terug voor een HSG geweest en moet je eerlijk bekennen dat het geen pretje is :(, daarnaast is hij bij mij tot 4 keer toe proberen mislukt maar dit lag aan de apparatuur. Maar ik geloof er wel in dat als het gewoon lukt het de pijn wel even waard is. 
Ik moet nu nog minimaal 6 weken wachten omdat ze in ons ziekenhuis de kamer waar ze de HSG onderzoeken doen aan het roneveren zijn.
Ben dadelijk dus 3 maanden verder zonder duidelijkheid, schiet ook niet echt op. Heb me er maar bij neergelegd dat het de komende twee maanden dus niet zal gaan lukken en wachten maar af totdat de renovatie klaar is. 
hoop voor je dat het deze ronde gewoon raak is zodat die hele HSG niet nodig is!

Liefs Kim 

Hoi allemaal,
hier nog iemand met zenuwen.. ik heb sinds we openstaan voor ons 1e kindje twee keer een veel langere cyclus gehad (35 ipv 28/29) en nu zit ik op de 25e dag.
ik ervaar af en toe wat onderrug pijn en vooral wat jeukende tepels, en lijkt alsof er opeens 100 extra sensoren op zitten:) 
ook eerder deze week steekjes rechts en soms links onderin buik gehad. 
Nu Weet ik niet wanneer ik kan gaan teren omdat ik geen idee heb wat deze keer mijn cyclus is en ik anders misschien nog een week lang negatief test. Iemand advies wanneer ik sowieso kan testen? 
Ben iemand die eigenlijk het liefst al de eerste dag na mogelijke ovulatie 100 testen verspilt, erg zenuwslopend en geldverspillend..
Hoop dat iemand een beetje in het zelfde schuitje zit en tips heeft of ervaring met deze symptomen.
Groetjes zenuwsloopje 

Terug
Bovenaan