Wachten op NOD, wie nog meer?

Hi Kim! 
Ken het gevoel van even wat minder meeschrijven.. Dat heb ik nu ook even! 
Jeetje wat vervelend hoe het bij jou gegaan is! Ik moet je eerlijk bekennen dat ik er ook best wel tegenop kijk.. Maar ik hou mezelf maar steeds voor dat het voor een goed doel is..
Lijkt me inderdaad frustrerend als je al bij voorbaat weet dat het de komende 2 maanden sowieso niet gaat lukken doordat je moet wachten.. Maar.. Wie weet! De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik duim voor je dat je toch sneller terecht kunt als gedacht! 
Ik moet nog 1,5 week wachten op mijn NOD. Maar ik wacht sowieso als het mij lukt een week extra met testen. Dus dat betekent nog 2,5 week geduld. Scheelt dat ik een hoop afleiding heb op het moment. 
Jij ook veel succes! ? 

Liefs

@halfwaythere voor jou ook succes! Fijn he, ‘lot’genoten.
@kimbly poeh. Heftig! Beland je in zo’n traject en moet je er ook nog lang op wachten, alsof je nog niet lang genoeg gewacht hebt. Hopelijk kun je je gedachten ergens anders aan kwijt en gaat de tijd wat sneller!
@zenuwsloopje ik denk dat wanneer je zwanger wilt worden, je sowieso bezig bent met alles wat er in je lichaam gebeurt en sneller ergens dingen achter zoekt. Ik zou echt nog even wachten met resten, want dag 25 is nog heeel vroeg. 

@Beautygirl hoe is het met jou? Vervelend dat je cyclussen steeds zo verschillen! Hopelijk heb je deze ronde sneller duidelijkheid! Je loopt een dag voor op mij met je cyclus.@nafthalie janssen welkom op het forum! Hoe is het nu met jou? Op welke dag in je cyclus ben je nu?@Halfwaythere welkom op het forum en heel veel succes!@Kimbly wat zuur dat je er al zo lang over doet en nu ook nog langer moet wachten door de renovatie. Sterkte meid en ik ga duimen dat het nu toch snel raak mag zijn!

Hoe is het hier met iedereen? Rust op het forum..... Mijn NOD begint te naderen.. In principe is ie vrijdag. Maar ik ga sws wachten... ?

@rvis super spannend weer! Ik hoop het zo voor je!!
ik zit in de periode dat het eitje zich zou moeten nestelen. Nu heb ik op internet wel een beetje gezocht naar wanneer dat zou moeten zijn bij mij en de ene site geeft vandaag de 26e aan en een ander pas de 30e.. mijn ovulatie was wss de 21e. Ach het blijft iets wat je nooit zeker kan weten denk ik. 

@niroflo Hier gaat alles goed! Ik doe geen ovulatie testen ofzo en hebben gewoon seks als we zin hebben. Ik zit inmiddels op cylcusdag 12! Mijn vruchtbare dagen gaan er aankomen maar wanneer durf ik niet te zeggen. 
Ik ben benieuwd Hoelang mijn cyclus deze keer is. 
Hoe gaat het bij jou?

Aah bedankt voor de lieve woorden meiden! moet zeggen dat ik er door de tegenslagen in het ziekenhuis er nu niet heel erg meer mee bezig ben wat wel rust geeft! 
@ Rvis, het is niet zo dat ik deze twee maanden niet zwanger mag raken hoor dus wie weet, maar ergens van binnen heb ik gewoon heel sterk het gevoel dat mijn eileiders verstopt zitten (in ieder geval de rechter ivm met behoorlijk stekende pijn aan deze kant in de laatste week van mn cyclus). 
We zitten qua NOD wel ongeveer gelijk, mijne is deze zaterdag! 

@Rvis dat begint alweer op te schieten, spannend zeg. Ik zit nu op dag 26 gerekend vanaf de eerste dag van de bloedingen van de miskraam. Donderdag buik en rugpijn wat me deed denken aan eisprong. Zaterdag slijm met lichtroze bloed en volgens ovulatietesten ook wel een lhpiek. Dus sinds donderdag regelmatig geklust ? nu afwachten want ik heb door de miskraam geen idee wanneer Mn NOS zou zijn..

@beautygirl goed bezig Meis, je klinkt ontspannen ! 

@kimbly wat een gedoe allemaal. Succes ik hoop voor je dat het meevalt !

Terug
Bovenaan